Tato fakta o Pinterestu zveřejněné společností www.hootsuite.com, jsou jasnou informací, že Pinterest je skvělou platformou pro budování věrného, angažovaného publika.
Vizuální obsah je jednou z nejdůležitějších částí základů marketingu na Pinterestu.
Obrázky a videa jsou to, co uživatele přesvědčí kliknout na váš pin a navštívit váš web. Pokud jste ještě nezkoušeli na Pinterestu video, rozhodně to udělejte.
Související články:
Jak vytvořit úspěšnou byznys handmade stránku na Pinterestu
Jaká kreativa funguje skvěle na Pinterestu?
Znalost cílového publika je základem marketingu nejen na Pinterestu, ale na všech sociálních sítích. Abyste mohli být velmi konkrétní, potřebujete své cílové publikum opravdu znát.
Určitě už jste stokrát slyšeli, že bez persony se v podnikání neobejdete. Ale věděli jste, že díky ní můžete prodávat mnohem víc?
Pokud chcete Pinterest používat jako kanál ke zvyšování návštěvnosti na váš e-shop, měli byste se zaměřit téměř výhradně na míru prokliku.
Aby lidé na vaše piny klikali, ovlivňujete nejen použitým obrázkem, ale i tím, jaké napíšete popisy pinů, jaká použijete klíčová slova a hashtagy.
A způsob, jak texty napsat závisí na vaší znalosti cílového publika.
Související články:
Tipy pro více kliknutí na Pinterestu
Jak získat informace o vašem publiku na Pinterestu?
Stejně jako u klíčových slov a hashtagů musíte být velmi konkrétní při vymýšlení názvů vašich nástěnek.
Názvy nástěnky, popisy nástěnky a popisy vašich pinů pomáhají informovat algoritmus Pinterestu jakému publiku se váš obsah zobrazí.
Pinterest zprovoznil novou funkci, která vám může pomoci a bude následně k dispozici i v dalších zemích.
Chcete-li nástroj najít, přejděte na adresu trend.pinterest.com .
Jak to funguje?
Nahoře budete moci zadat hledaný výraz. Když zadáte hledaný výraz, zobrazí se počet vyhledávání v průběhu času (od 1 do 100) a kdy jsou tyto vyhledávací dotazy za týden nejvyšší.
Jak to použít?
Trendy Pinterestu používejte následujícími způsoby:
Obsah zveřejněte 45 dní předem, než ho lidé začnou hledat!
Máte možnost zjistit, zda jsou vaše klíčová slova oblíbená, a také zjistit další související pojmy se zadaným klíčovým slovem. Nástroj Trendy vám také umožní procházet související oblíbené piny.
Pokud máte jakýkoli produkt, který je sezónní, můžete pomocí nástroje posoudit, kdy byste měli tento konkrétní obsah zveřejnit.
Můžete se dokonce podívat na celý rok a zjistit, co se děje, kdy a do svého marketingu tyto informace zapracovat.
Věřím, že pak uvidíte skvělé výsledky.
Související články:
Jak vytvořit názvy nástěnky pro Pinterest
Cíle vašeho marketingu mohou být různé. Chcete aby produkt získal jméno a dobře se prodával? Chcete, aby si lidé zapamatovali vaši značku?
Pokud jde o růst na Pinterestu, neexistuje žádný kouzelný vzorec „Zveřejním tento počet pinů denně a….“.
Neexistuje jednoznačná odpověď. Není to prostě tak jednoduché.
Budování úspěšné stránky vyžaduje trpělivost, a navíc hrají důležitou roli i různé další faktory, které je třeba vzít v úvahu.
Je příliš snadné vzdát se, když nevidíte okamžité výsledky, ale dejte Pinterestu alespoň 6 – 9 měsíců intenzivní pozornosti.
Dalším základem úspěšného Pinterest marketingu je měřit a vyhodnocovat. Vaše strategie na Pinterestu by měla být založena na informacích z vašich Google Analytic a Pinterest Analytic.
Jen tak budete vědět, co vaše cílové publikum chce.
Určete si jednu hodinu každý měsíc a udělejte si vyhodnocení, na co lidé klikají a co se jim z vašeho obsahu líbí.
Související články:
Proč používat Pinterest k vyhledávání nápadů
Proč instalovat tag Pinterestu
Pinterest zdroj návštěvnosti e-shopu
7 důvodů, proč zahrnout reklamu na Pinterestu do své strategie
Pokud se chcete být na Pinterestu opravdu úspěšní a dělat to nejlepší, co můžete, existuje spousta míst, kde se můžete vzdělávat.
Například přímo Pinterest nabízí svoji nápovědu ZDE.
Vyhledáte to, co potřebujete a vyzkoušíte, jak to funguje.
Nechcete-li ztrácet čas hledáním návodů a zkoušením, co funguje a co ne, můžete se zúčastnit online kurzů Pinterestu, které vás povedou krok za krokem k vašemu cíli.
Udělejte to pouze v případě, že vás baví online kurzy a máte čas se jim věnovat.
Získejte okamžitý přístup k tréninku Pinterest marketingu