Proč instalovat tag Pinterestu

Tag Pinterestu

Pomocí tagu můžete sledovat, měřit a analyzovat výkon vašich reklam a na základě dat vytvářet mnohem účinnější propagaci vašich produktů.

Návštěvníky byznys profilu na Pinterestu k sobě na e-shop můžete směřovat z každého pinu, který vytvoříte.

Jak funguje tag

Tag Pinterestu sleduje akce, které uživatelé provádějí na vaší webové stránce po zobrazení reklam.

Vložte tag Pinterestu na webovou stránku, chcete-li shromáždit informace o publiku a měřit návratnost vašich výdajů do reklamy (RoAS).

Když přidáte tag Pinterestu na webovou stránku, můžete zjistit, které reklamy vedou k většímu počtu konverzí a jak lidé na vaši webovou stránku reagují.

tag pin_21

Zvolte si, jak tag nainstalujete:

  • Nainstalujte tag Pinterestu sami – budete se muset dostat do kódu HTML vaší webové stránky a vložit do něj základní kód a kód události.
  • Použijte správce tagů nebo integraci platformy (možná už s nimi dokonce pracujete).

Správci tagů a platformy:

Správce značek Google

Tealium

Shopify

Squarespace

BigCommerce

Magento (Apptrian)

WooCommerce

Ecwid

Základní kód Pinterestu

Základní kód je třeba přidat na každou stránku vašeho webu,  aby kódy událostí fungovaly a vytvářely údaje o publiku z veškerého provozu na vašem webu. 

Vložte základní kód do globální hlavičky vašeho webu mezi značkami <head> a </head>, aby se spustil na každé stránce.

Kde najít kód Pinterestu na svůj web 

  1. Přihlaste se ke svému obchodnímu účtu Pinterest a otevřete Správce reklam.
  2. Vygenerujte značku Pinterest.
  3. Když vygenerujete značku, získáte základní kód. Klepněte na tlačítko Kopírovat kód pro zkopírování základního kódu do vaší schránky.

Chcete použít rozšířenou shodu? Nahraďte <user_email_address> v základním kódu vašimi specifickými informacemi. 

Pokud ne, neprovádějte žádné změny základního kódu.

Vložte základní kód do globální hlavičky vašeho webu mezi značkami <head> a </head>, aby se spustil na každé stránce.

Odešlete kód svému správci webu

tag pin_21

Své kódy můžete spravovat ve Správci reklam – Konverze.

tag pin_21

Publikum, které nakoupí.

Díky tagu můžete využívat účinné způsoby cílení reklam ve spojení s vaším publikem, které navštěvuje váš web a nakupuje u vás.

Chcete znát osvědčené postupy a tipy pro vytváření reklam a umět použít různé možnosti cílení? Umět vybrat marketingové metody a nástroje pro mnohem účinnější propagaci reklam na Pinterestu? 

Nastavit a měřit kampaně podle cíle, pochopit, jak měřit a analyzovat a optimalizovat výkon reklam?

To je důvod, proč vznikl trénink

ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU

Úspěšná byznys stránka PIN

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů