Jaká kreativa funguje skvěle na Pinterestu?

Jaká kreativa funguje skvěle

Pinterest funguje jako digitální nástěnka pro fotky, na kterou se mohou dívat miliony lidí, kteří chtějí koupit něco konkrétního. 

Na Pinterestu se uspořádává obsah tak, že tzv. piny připínáte na nástěnky. 

Při tvorbě obsahu myslete na to, že Pinterest navštěvuje 85 % uživatelů z mobilních zařízení

Jaká kreativa funguje skvěle na Pinterestu?

1. Statický obrázek

Pinterest doporučuje kvalitní svislé obrázky s rozměrem stran 2:3, například 1000 x 1500 pixelů. Vychytávka je umístit do svislého rozměru dva obrázky nad sebe.

Jaká kreativa funguje skvěle (3)

Moje zkušenost je taková, že na Pinterestu stejně dobře fungují obrázky čtvercové, a proto se poslední dobou začaly hojně využívat.

Vyzkoušejte rozměr 1080 x 1080 pixelů. 

Nejlépe fungují fotografie zachycující příběh, nebo životní styl, než fotografie se samotným produktem. 

2. Video

Piny, které se pohybují na sebe upoutávají nejvíce pozornosti. Video je jednoznačně jedničkou v kreativě na Pinterestu. 

Doporučuji video o délce maximálně 2 minuty a velikost menší než 2 GB.

Jaká kreativa funguje skvěle (3)

U videí, která nejsou propagovaná, lze také různými způsoby reagovat, čímž zapojíte své publikum:

  • Potlesk
  • Srdce
  • Žárovka
  • Otázka
  • Palec dolů

3. Karusel s více obrázky

Tento typ kreativy doporučuji využívat například pro sdělení příběhu, nebo pro předvádění nových produktů, které jste vytvořili. 

Na karusel můžete využít až 5 kreativ najednou. 

Fotografie kreativ doplňte vhodně texty s výzvou k akci.

Jaká kreativa funguje skvěle (3)

Jak vytvářet působivou grafiku, využívat správně texty, aniž by to ohrozilo váš design? 

Jak využít Pinterest k nápadům na tvorbu produktů, o které bude zájem? Co dělat, aby k vám z Pinterestu proudila návštěvnost na e-shop? 

To je důvod, proč vznikl trénink

ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU

Úspěšná byznys stránka PIN

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů