Pinterest zdroj návštěvnosti e-shopu

PIN zdroj navstevnosti

Pinterest je jedničkou pro odkazování na váš e-shop a získávání návštěvnosti.

Hodně lidí označuje Pinterest za sociální síť, nebo vyhledávač, jako je například Google.

Pinterest má více než 250 milionů aktivních uživatelů za měsíc. 

Dvě třetiny z nich jsou ženy.

Úspěšný e-shop musí získávat návštěvnost, aby mohl získávat nové zákazníky.

Jak ale na to? 

Může začít využívat PPC reklamu ve vyhledávačích a na sociálních sítích. 

Zkratka PPC znamená „pay per click” a označuje pouze model platby, tedy reklamu placenou za proklik. 

Jednoduše řečeno, vyberete si klíčová slova, která do vyhledávače napíší vaši potenciální zákazníci, na tato slova se zobrazí vaše reklama a pokaždé, když někdo na reklamu klikne, zaplatíte cenu za proklik. 

PPC reklama funguje jako aukce. Cena záleží na nabídkách ceny za stejná klíčová slova, která použijete vy i vaše konkurence.

A samozřejmě na relevanci vaší reklamy. Nejznámější je PPC reklama ve vyhledávačích Google a Seznam. 

PIN zdroj navstevnosti (3)

Velké e-shopy tuto formu reklamy využívají ve velkém, aby přiváděli návštěvníky, potencionální zákazníky na své weby.

A to je právě to, nad čím by se měly zamyslet malé e-shopy, než takovou reklamu spustí. 

Opravdu máte čím konkurovat velkým hráčům, nebo utratíte peníze zbytečně? 

Musíte si spočítat, kolik se vám vyplatí zaplatit za přivedení návštěvníka na e-shop.

PIN zdroj navstevnosti (3)

Nemůžete-li konkurovat velkým hráčů, můžete zvolit i jiné způsoby reklamy. Reklamu na sociálních sítích Facebook, Instagram nebo Pinterest.

Přivádět reklamou návštěvnost na web funguje na Pinterestu mnohem lépe, než na typově podobných sociálních sítích, které se zaměřují na fotografie a vyhledávaní inspirace, jako je například Instagram.

Proč reklamy na Pinterestu fungují?

Pinterest miluje produktové fotografie.

Lidé na Pinterestu jsou ochotní hned jednat, prohlíží si, aby získali inspiraci, hledají témata, která je zajímají a „klikají na piny“, aby se dozvěděli víc. 

Pinterest je právě teď nejlepší platformou sociálních médií pro značky

To je důvod, proč vznikl trénink

ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU

Úspěšná byznys stránka PIN

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů