Romana Šašková

Učím handmade tvůrce prodávat své výrobky na byznys sítích tak,

aby platili co nejmíň a získali co nejvíc.

Marketingové strategie „lidsky“

Vlastní know-how


Romana Šašková

Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. 

V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu.

Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. 

Jen za poslední 2 roky jsem vyhodnocovala úspěšnost obsahu na sociálních sítích u více než 11.304 příspěvků a rukama mi prošlo více než 840 publikačních plánů. 

Vlastní know – how, které vám předám, je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“.

Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat.

Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce


A vy jste?

Vlastně já vás znám. Jste handmade tvůrce. Prošla jsem si celou vaší cestou krok za krokem. Celou. A smekám klobouk před každým z vás.

Ať už je vaší motivací k prodeji handmade výrobků myšlenka na odchod ze zaměstnání, na mateřskou či do důchodu nebo touha věnovat se konečně naplno tomu, co vás baví, věřím, že vám usnadním vykročit správným směrem a vyvarovat se největším nástrahám.


Dva světy se setkaly

Povyprávím vám příběh. Příběh jednoho markeťáka a jednoho precizního grafika a handmade tvůrce.

Jak to všechno začalo?

Precizní grafik si ve svém volném čase mnoho let tvořil vlastní výrobky. Kam s nimi přišel, tam ho častovali otázkami: „To je krásný, kde se to dá koupit?“  Handmade tvůrce začal vyrábět na přání.

Pro rodinu, přátele, přátele přátel a jejich známé. Po nějakém čase se handmade tvůrce rozhodl, že by rád nabídl svoje unikátní výrobky i světu. 

Je vám to povědomé? V tom případě jste tady správně.

No jo, ale co mám vlastně dělat, jak to mám dělat? A kde? Jdu za někým, kdo tomu rozumí. 

Dva světy se setkaly. 

Nasměrovala jsem handmade tvůrce na kvalitní návody a postupy:„Je potřeba udělat tohle, tady je postup. Pak toto, z mého pohledu opravdu kvalitní článek. Následně pokračuj tímto. Tady je návod.“ 

První prozření markeťáka

Ledová sprcha. „Já vůbec nevím, co mám dělat. Je to spousta návodů, ale vůbec jim nerozumím“, prohlásil  handmade tvůrce.

První prozření markeťáka. Aha, z mého pohledu jsou to skvělá doporučení, ale ten, kdo by je měl použít, jim vlastně vůbec nerozumí. 

Velká většina návodů a článků, i když jsou velmi hodnotné, mluví marketingovou řečí. Chybí jim „lidština“. Tak teda jinak. Projdeme celou cestu krok za krokem společně a vezmeme to pěkně od podlahy.

Cesta trny dlážděná

Romana Šašková

Prošla jsem si cestu handmade tvůrců. Celou. A smekám klobouk před každým z vás.

Nákup materiálu. 

Ano, fyzicky v obchodě, kde si tvůrce vybíral, jsem poslouchala, co, proč a kolik materiálu vybírá. Který obchod navštívíme, který ne a proč.

Tvorba produktů. 

Přihlížela jsem, jak tvůrce investuje svůj talent, inspiraci a čas, když s láskou vymýšlí a trpělivě tvoří své dílo. Takové dílo zabere spoustu času, protože produkt musí být vysoce kvalitní, aby se zákazníci rádi vraceli.

Společně jsme vytvořili marketingovou strategii celé nové firmy, kdy mohly do hry vstoupit moje znalosti. 

A zároveň výzva - přeložit marketingové strategie a návody do „lidštiny“.

Velkou výzvou bylo, jak ukočírovat handmade tvůrce v jeho tvorbě. Co dělá takový tvůrce? Nakupuje a tvoří, nakupuje a tvoří. 

Poznáváte se?

  • Vznikla strategie, jak nakupovat materiál, aby ho zůstávalo co nejméně nevyužitého.
  • Následovalo nastavení cen výrobků, zákaznický servis, příprava výrobků k odeslání zákazníkovi.
  • Jak rychle a hlavně za co nejméně peněz vytvořit funkční webové stránky – e-shop.
  • Efektivní tvorba blogu. Zákonné povinnosti, GDPR.
  • Tvorba produktových fotografií na e-shop, které budou prodávat. Jak správně vytvořit texty k produktům.
  • Proč se velkým obloukem vyhnout online tržištím a jaké vybrat sociální sítě. 
  • Tvorba firemních stránek na sociálních sítích. Tvorba fotografií na sociální sítě.
  • Jak vytvořit strategii obsahu a komunikovat na byznys sítích.
  • Propagace. Jak zvládnout tvořit a zároveň se postarat o e-shop a byznys sítě.

A mnoho dalších věcí.

Cíl byl splněn

První měsíc po spuštění projektu začaly přicházet handmade tvůrci objednávky.

"Když jsem začala podnikat, zjistila jsem, že vedle sebe potřebuju někoho, kdo mě navede tím správným směrem. Potřebovala jsem někoho, kdo mi dá funkční návody, postupy a dokáže mě zastavit od dělání zbytečných kroků. Někoho, koho budu zajímat já, jako člověk i jako podnikatel. Někoho, kdo se dokáže ponořit do mého světa tvorby a bude ke mně promlouvat lidsky. Romana je pro mě přesně takovým člověkem. Dodala mi sebejistotu a pomohla mi zhmotnit touhu využít mého kreativního talentu. To, že ode mě lidé nakupují moje výrobky je pro mě tou pomyslnou třešinkou naší společné cesty, kterou jsem si užila, hodně jsem se naučila a vyrostla."
Kristýna Korandová
Kristýna Korandová
Majitelka a tvůrce
vyrobkyzkoralku.cz
Romana Šašková

PROČ JÁ PODPORUJI HANDMADE?

  • Handmade tvorba je řemeslo.
  • Nezáleží na tom, zda je výrobek exkluzivní. Handmade výrobky jsou originální.
  • Do ručně vyrobeného produktu handmade tvůrce investuje svůj talent, inspiraci a čas. Z těchto výrobků máte jiný pocit.
  • Od handmade tvůrce můžete očekávat osobní přístup, podporu a pozornost.
  • Nákupem ručně vyráběných výrobků podporujeme malé značky, nadace a dobročinné organizace, které ručně vyráběné výrobky nabízí.

Originalita

Podpora

Kvalita

Osobní přístup

Pozornost a podpora

Cesta od vyrábění pro sebe, rodinu, přátele, přátele přátel a jejich známé ke skutečnému handmade byznysu je dlouhá a náročná.

V průběhu naší společné cesty začaly přicházet žádosti o stejnou pomoc od dalších handmade tvůrců.

Všichni máme stejné množství času, který dělíme podle našich potřeb. I když bych strašně ráda, nemohu celou cestu krok za krokem procházet fyzicky s každým z vás. Co mohu, je předat vám cenné zkušenosti zde.

Všem strategiím se budu postupně věnovat.

A to nejen těm pozitivním zkušenostem, ale i negativním, kterých je třeba se vyvarovat. „Řeknu vám je narovinu a bez obalu".

Přeložím pro vás všechny své znalosti z „marketingštiny“ do „lidštiny“. Veškeré postupy, návody, články i kurzy pro vás tvořím tak, aby byly co nejvíce srozumitelné.

Je to pro mě další výzva. 

Když budete mít pocit, že jsem někde použila „profesní hantýrku marketingštiny“, které nejde porozumět, napište mi.

Přepíšu to pro vás.

TADY NAJDETE PODPORU NA VAŠÍ CESTĚ

Romana Šašková

Naučím vás prodávat vaše handmade výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. 

  • Jak tvořit strategicky obsah na byznys handmade sítě tak, aby vás už nikdy nenapadlo: „Co mám na ty sociální sítě pořád dávat?“
  • Jak připravovat vizuální obsah vašich produktů na e-shop a byznys handmade sítě tak, aby produkty úspěšně prodávaly.
  • Jak vytvořit úspěšné byznys handmade stránky na sociálních sítích tak, aby k vám na e-shop proudila návštěvnost lidí, kteří chtějí nakoupit.

Dáme společně vědět světu o vás a vašich handmade výrobcích

Představím vás a vaše produkty na Facebooku, Instagramu, Pinterestu a na blogu Byznyssitehandmade.

Zároveň získáte cenný zpětný odkaz na váš e-shop.

Představení handmade

Zde je pár způsobů, jak být ve spojení.

→ E-mail: romana@byznyssitehandmade.cz

→ Nebo v mém Byznyshadmade klubu

Stáhněte si hned teď checklist ZDARMA

10 nejúspěšnějších příspěvků na byznys sítích handmade tvůrce
0
lidí si již stáhlo tento checklist

~PRAKTICKÝ CHECKLIST~

10 nejúspěšnějších příspěvků na byznys sítích handmade tvůrce

Proč ztrácet svůj vlastní čas vytvářením obsahu, který nefunguje tak dobře, jak by mohl? Stáhněte si hned teď checklist v hodnotě 99 Kč ZDARMA.

Byznyshandmade klub

Jako člen klubu získáte přístup k know-how, video lekcím, hodnotným informacím, díky kterým se naučíte, jak vybudovat ziskové online podnikání na sociálních sítích. Hodnota balíků kurzů, které jsou obsahem Bysnyshandmade klubu je více než 45 000 Kč, > 25 video lekcí + extra tréninky pouze pro členy byznys handmade klubu + moje osobní podpora v nevyčíslitelné hodnotě.

Byznyshandmade klub