Výhody obsahového marketingu

Výhody obsahového marketingu

Stejně tak, jak krok za krokem vznikají vaše výrobky, pomůže vám obsahový marketing krok za krokem získat obrovský náskok před konkurencí. 

Co to znamená vytvářet obsahový marketing?

Vytvářet obsahový marketing znamená poskytovat svému publiku zdarma kvalitní obsah, který přitáhne pozornost. Tím, že se o vaše handmade výrobky a vaši firmu začnou lidé zajímat, zvýšíte pravděpodobnost, že se z publika stanou vaši zákazníci. 

A pokud budou zákazníci spokojení, budou s vámi chtít obchodovat opakovaně

Obsah poskytujete svému publiku na svých byznys sítích, na svém blogu na e-shopu, i na přednáškách a různých workshopech. 

Výhody obsahového marketingu

Dlouhodobým zveřejňováním zajímavého a kvalitního obsahu dáváte vědět, že to myslíte vážně.

Budujete si vlastní obsahové jmění. Získáváte autoritu. Postupně se stáváte jedničkou ve svém oboru. 

Začnete být zajímavý i pro novináře, protože když pravidelně poskytujete kvalitní obsah, jste více na očích. Může vás oslovit i vydavatel knih. 

Obsahový marketing vám krok za krokem získá obrovský náskok před konkurencí. 

Výhody obsahového marketingu

Jak je to možné? 

Vytvářet zajímavý obsah znamená věnovat své úsilí a čas. A další čas trvá, než se vám všechno to úsilí začne úročit. Proto většina lidí, i když ví, co mohou získat, nevydrží, nebo vůbec nezačnou. 

Výhody obsahového marketingu

Ti, kteří se do tvorby obsahu pustí mnohdy zjišťují, že si neví rady. 

Co vlastně mám dělat? Jak to mám dělat? Jak často mám zveřejňovat obsah na sociálních sítích? Jak často mám psát články na blog?

Zvolí často velmi složitou cestu. 

Najít systém, jak tvorbu obsahu ukočírovat, aby nám nesebrala veškerý čas i iluze, může být těžké. 

A to je důvod, proč vznikl trénink…

Obsahová strategie a publikační plány na byznys handmade sítě

Obsahová strategie

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů