Jaká videa jsou na sociálních sítích nejpopulárnější?

Jaká videa jsou nejpopulárnější

Mezi nejpopulárnější videa na sociálních sítích patří vzdělávací videa.

Jsou to videa, která zákazníka něco naučí, předají mu zajímavou informaci nebo mu rozšíří obzory. Odpoví mu na nějaký častý problém, pomůže mu vybrat si správně, nebo mu usnadní rozhodování.

Ať už děláte cokoliv, vždy existuje možnost, jak své publikum vzdělávat. Vybírejte způsob, který poskytne hodnotu, bude je bavit a zároveň je přiměje k aktivitě.

Jaká vzdělávací videa můžete tvořit?

Koukneme se teď na různé druhy handmade výrobků.

  1. Máte produkty z oblasti jídla, zavařeniny a podobně?
  • můžete poskytovat tipy na recepty

Jaká videa jsou nejpopulárnější (2)

      2. Jsou vaše produkty pro mazlíčky, vyrábíte přírodní kosmetiku, přírodní mýdla, zabýváte se bylinkami?

  • můžete poskytovat tipy pro domácí péči

Jaká videa jsou nejpopulárnější (3)

      3. Jsou vaše produkty různé módní doplňky, ručně vyráběná bižuterie, kabelky, oblečení?

  • můžete poskytovat tipy jak si vybrat – barvu, tvar, velikost – např. vzhledem k barvě vlasů, očí, tvaru obličeje, těla, pro jakou příležitost, s čím kombinovat, jak kombinovat oblečení podle slavných osobností.

      4. Jsou vašimi produkty obrazy, sochy, plastiky, kresby, nebo bytové doplňky?

  • můžete poskytovat zajímavosti z oboru, tipy, jak si vybrat – velikost, kam výrobek umístit, jak ho nasvítit, jak ho nejlépe zavěsit, s jakými dalšími doplňky ho kombinovat

Jaká videa jsou nejpopulárnější (5)

      5. Jsou vašimi produkty ručně vyráběná přání, nebo diáře, zápisníky, obaly na knihy? 

  • můžete poskytovat tipy, jak diář využít, tipy na texty na přání k různým příležitostem, jak přání zabalit, jak si uspořádat knihovnu, tipy na knihy

Jaká videa jsou nejpopulárnější (6)

Opatřete vzdělávací video titulky

Až 85 % videí je sledováno na sociálních sítích bez zvuku. Na Facebooku, Instagramu i Pinterestu se videa spustí automaticky bez aktivovaného zvuku. 

Jakou délku zvolit?

Chcete-li aby video zhlédlo do konce co nejvíce lidí, vytvořte kratší než 2 minuty. Upravte délku videa pro každou ze sociálních sítí. Upoutejte v prvních 3 sekundách.

Emoce a vzrušení ve vaší tváři upoutá pozornost diváka.

  • Instagram 30 sec bude vyhovovat očekávání publika na této sociální síti

Na Instagram je možné nahrát video trvající minimálně 3 sekundy, maximálně 60 sekund. 

Videa o délce až 60 minut lze vkládat na IGTV. 

Videa musí mít alespoň 1 minutu. Maximální délka je 15 minut při nahrávání z mobilního zařízení a 60 minut při nahrávání přes web. 

Maximální velikost souboru s délkou deset minut nebo kratšího je 650 MB. Maximální velikost souboru s délkou až 60 minut je 3,6 GB. 

Doporučená velikost úvodní fotky videa je 420 x 654 pixelů (nebo 1 : 1,55). Po nahrání nelze úvodní fotku upravovat.

Maximální délka videa je 120 minut. Maximální velikost souboru je 4,0 GB. Video nelze nahrát do konceptu. Video prochází schvalováním od několika sekund do několika minut. 

Videopiny se dají ve stolním zařízení spouštět, když zabírají polovinu obrazovky. Zvuk se může na základě nastavení přehrávače přehrávat, když je video v detailu.

Videopiny mají titulní obrázek a přehrávají se na domovské stránce uživatele. 

Najednou lze nahrát maximálně 2 GB a videopin prochází až 24 hodinovým schvalováním.

Kam video nahrát?

Video nenahrávejte na YouTube, video nahrajte přímo na sociální síť. Zajistíte videu vyšší organický dosah. 

Co je to vlastně ten organický dosah a proč ho potřebujete? Odpověď najdete v článku zdeJak zvýšit organický dosah příspěvků na sociálních sítích?

Tip na vzdělávací obsah ve formě videí je tipem č. 10 z celého seznamu 50 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro handmade. 

Stáhněte si celý seznam a už nikdy vám nebudou chybět nápady na tvorbu obsahu.

50 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro handmade

50 tipů obsah

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů