Hodně lidí označuje Pinterest za sociální síť, nebo vyhledávač, jako je například Google.
Pinterest má více než 250 milionů aktivních uživatelů za měsíc.
Dvě třetiny z nich jsou ženy.
Úspěšný e-shop musí získávat návštěvnost, aby mohl získávat nové zákazníky.
Může začít využívat PPC reklamu ve vyhledávačích a na sociálních sítích.
Zkratka PPC znamená „pay per click” a označuje pouze model platby, tedy reklamu placenou za proklik.
Jednoduše řečeno, vyberete si klíčová slova, která do vyhledávače napíší vaši potenciální zákazníci, na tato slova se zobrazí vaše reklama a pokaždé, když někdo na reklamu klikne, zaplatíte cenu za proklik.
PPC reklama funguje jako aukce. Cena záleží na nabídkách ceny za stejná klíčová slova, která použijete vy i vaše konkurence.
A samozřejmě na relevanci vaší reklamy. Nejznámější je PPC reklama ve vyhledávačích Google a Seznam.
Velké e-shopy tuto formu reklamy využívají ve velkém, aby přiváděli návštěvníky, potencionální zákazníky na své weby.
A to je právě to, nad čím by se měly zamyslet malé e-shopy, než takovou reklamu spustí.
Opravdu máte čím konkurovat velkým hráčům, nebo utratíte peníze zbytečně?
Musíte si spočítat, kolik se vám vyplatí zaplatit za přivedení návštěvníka na e-shop.
Nemůžete-li konkurovat velkým hráčů, můžete zvolit i jiné způsoby reklamy. Reklamu na sociálních sítích Facebook, Instagram nebo Pinterest.
Přivádět reklamou návštěvnost na web funguje na Pinterestu mnohem lépe, než na typově podobných sociálních sítích, které se zaměřují na fotografie a vyhledávaní inspirace, jako je například Instagram.
Pinterest miluje produktové fotografie.
Lidé na Pinterestu jsou ochotní hned jednat, prohlíží si, aby získali inspiraci, hledají témata, která je zajímají a „klikají na piny“, aby se dozvěděli víc.
Pinterest je právě teď nejlepší platformou sociálních médií pro značky
To je důvod, proč vznikl trénink