Proč vám Pinterest nefunguje?

Proč PIN nefunguje

Vždy se ozve někdo, kdo tvrdí: „Pinterest nefunguje.“ 

  1. Pinterest se považuje za platformu pro „vizuální objevy” a tvrdí, že má více než 250 milionů aktivních uživatelů za měsíc. 
  2. Pinterest je skvělou platformou pro budování věrného a angažovaného publika.
  3. Je jedničkou pro odkazování na váš e-shop a získávání návštěvnosti.
  4. Je mnoho firem, které úspěšně zapojily Pinterest do své marketingové strategie

Jaké jsou nejčastější důvody, proč Pinterest nefunguje?

  • Používání Pinterestu jako katalogu

Reklamní fotografie, která na ostatních sociálních sítích není příliš oblíbená, je na Pinterestu naopak vítaná. Lidé na Pinterestu se rádi podívají na váš e-shop nebo si přečtou váš článek. 

Nestačí však stále dokola zveřejňovat jen produktové fotografie z vašeho e-shopu. 

Používání Pinterestu jako katalogu vám nepřinese kýžené výsledky.

Uživatelé na Pinterestu se chtějí inspirovat, hledají užitečný obsah, nebo návody.

Použijte raději fotografie produktů nafocené z nečekaných úhlů pohledu nebo při používání vašeho produktu, než jen čistě produktové. 

Proč PIN nefunguje

  • Používání Pinterestu stejně, jako Instagramu, nebo Facebooku

Pinterest není Instagram (i když je také vizuální sítí) a už vůbec ne Facebook. 

Zatímco na jiných sociálních sítích se lidé především baví, reagují na vaše selfie, nebo na to, co jste před chvíli jedli k obědu, na Pinterest lidé chodí, když něco plánují, hledají vizuální inspiraci, nebo hledají něco konkrétního. 

Pinterest není o vás.

Proč PIN nefunguje

Uživatelé na Pinterestu hledají konkrétní inspiraci, co si dají do svého domu, konkrétní recepty na jídla, která budou vařit, nebo informace o místech, kam mohou jet na dovolenou.

Inspirujte je.

Uživatelé na Pinterestu jsou aktivní. 

Pokud jim dáte důvod, aby si oblíbili vaši nástěnku, budou se opakovaně vracet.

Nemusíte se opakovaně připomínat, jako je to na jiných sociálních sítích.

  • Netrpělivost a očekávání úspěchu přes noc

I přesto, že budete mít produkty, které jsou v danou chvíli na Pinterestu největším hitem, nedosáhnete úspěchu přes noc. 

Může trvat tři až šest měsíců, než začnete dosahovat skutečného úspěchu pravidelným zveřejňováním kvalitního a zajímavého obsahu. 

Můžete pro urychlení využít reklamní marketingové strategie Pinterestu, ale ani tak nedosáhnete úspěchu přes noc.

Proč PIN nefunguje

  • Neznáte svého cílového zákazníka

Základem pro fungující marketing je vždy přesná definice vašeho cílového zákazníka. 

Váš marketing může být úspěšný pouze tehdy, pokud přesně víte, pro koho vytváříte svůj obsah a produkty. Nesnažte se tvořit obsah pro všechny. 

Definujte si konkrétní osobu a popište ji co nejpřesněji.

  • Nevyhodnocujete a neupravujete své strategie

Nevíte, který obsah vám funguje. 

Víte, které vaše zveřejněné piny přivádějí největší návštěvnost na e-shop?

Které piny vedou například k přihlášení k odběru novinek, nebo přímo k prodeji produktů?

Vyhodnocujte pravidelně svůj obsah.

Proč PIN nefunguje

Neděláte žádnou z těchto chyb a Pinterest vám stále nefunguje? 

Ve velmi vzácném případě nemusí být Pinterest být tou pravou sociální sítí pro vaši značku. Pak byste měli raději věnovat svůj drahocenný čas sociálním sítím, které jsou pro vás vhodné. 

Definujte si vašeho cílového zákazníka a zjistíte, zda je Pinterest pro vaši značku vhodný.

Jak tedy dosáhnout skvělých výsledků, i když máte málo sledujících a přivést na e-shop návštěvníky, kteří chtějí nakupovat?

Vybudovat úspěšnou byznys stránku na Pinterestu vyžaduje strategii, trpělivost a důslednost. 

To je důvod, proč vznikl laserově zaměřený kurz Pinterest marketingu pro zaneprázdněné handmade podnikatele.

ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU

Úspěšná byznys stránka PIN

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů