Návštěvníky byznys profilu na Pinterestu k sobě na e-shop můžete směřovat z každého pinu, který vytvoříte.
Tag Pinterestu sleduje akce, které uživatelé provádějí na vaší webové stránce po zobrazení reklam.
Vložte tag Pinterestu na webovou stránku, chcete-li shromáždit informace o publiku a měřit návratnost vašich výdajů do reklamy (RoAS).
Když přidáte tag Pinterestu na webovou stránku, můžete zjistit, které reklamy vedou k většímu počtu konverzí a jak lidé na vaši webovou stránku reagují.
Zvolte si, jak tag nainstalujete:
Správci tagů a platformy:
Základní kód Pinterestu
Základní kód je třeba přidat na každou stránku vašeho webu, aby kódy událostí fungovaly a vytvářely údaje o publiku z veškerého provozu na vašem webu.
Vložte základní kód do globální hlavičky vašeho webu mezi značkami <head> a </head>, aby se spustil na každé stránce.
Kde najít kód Pinterestu na svůj web
Chcete použít rozšířenou shodu? Nahraďte <user_email_address> v základním kódu vašimi specifickými informacemi.
Pokud ne, neprovádějte žádné změny základního kódu.
Vložte základní kód do globální hlavičky vašeho webu mezi značkami <head> a </head>, aby se spustil na každé stránce.
Odešlete kód svému správci webu
Své kódy můžete spravovat ve Správci reklam – Konverze.
Publikum, které nakoupí.
Díky tagu můžete využívat účinné způsoby cílení reklam ve spojení s vaším publikem, které navštěvuje váš web a nakupuje u vás.
Chcete znát osvědčené postupy a tipy pro vytváření reklam a umět použít různé možnosti cílení? Umět vybrat marketingové metody a nástroje pro mnohem účinnější propagaci reklam na Pinterestu?
Nastavit a měřit kampaně podle cíle, pochopit, jak měřit a analyzovat a optimalizovat výkon reklam?
To je důvod, proč vznikl trénink