Nezajímavý a nudný obsah na sociálních sítích

Nezajímavý a nudný obsah

Opakovaně se setkávám s tím, že si majitelé byznys stránek stěžují na nezájem svého publika.

Je to jednoduché. Na svých byznys sítích zveřejňují nezajímavý a nudný obsah. 

Uživatelé sociálních sítí se budou vždycky zajímat o sebe a o své přátele. Na sociální sítě se chodí pobavit nebo zjistit něco zajímavého či užitečného.

Případně hledají něco, co vyřeší jejich problémy a potíže. 

Nezajímavý a nudný obsah (3)

Většina firem vede na sociálních sítích monolog

Firmy komunikují o sobě, o svých produktech, zase o sobě a pořád dokola. 

A na prvním místě musí být na každé fotografii vždycky produkt nebo firma v hlavní roli. Bojí se tvořit zábavné příspěvky, udělat si sami ze sebe trochu legraci, komunikaci odlehčit.

Nesdílí nic ze zákulisí firmy, aby propojili svou firmu s lidskou tváří.

Nezajímavý a nudný obsah (4)

Dokonce jsem se setkala s názorem, že raději nebudou fanoušky vybízet k aktivitě, protože neví, jak by řešili případnou diskuzi.

Vaše publikum nezajímáte vy jako firma, ani vaše produkty. 

  • Zajímá je, jak mohou být vaše produkty a vaše firma užitečné pro ně, co získají. Jaký jejich problém můžete vyřešit?
  • Zajímá je, jak se budou cítit, když budou vaše produkty vlastnit. Získají společenský kredit, budou se moci pochlubit?
  • Zajímá je, jak mohou sdílet své vlastní myšlenky, zkušenosti a názory. Mohou někoho, či něco podpořit? Mohou diskutovat?

Lidé zkrátka velice rádi mluví o sobě. 

Nezajímavý a nudný obsah (5)

Jak získat zájem publika na byznys sítích? 

Potřebujete vaše publikum poznat. 

  • Jsou to muži nebo ženy?  Kolik je jim let? Jaké problémy řeší?
  • Co jim připadá vtipné? Jakým způsobem komunikují? Co je pro ně důležité?
  • Jaké mají zájmy a koníčky? Jak žijí? Jak bydlí? Jaké informace vyhledávají?
  • Kam jezdí na dovolenou? Mají domácího mazlíčka?

Prostě zjistěte si o vašem publiku všechno.

Nezajímavý a nudný obsah (2)

Až budete vymýšlet příspěvky na své byznys sítě, nemluvte o sobě, mluvte o vašem publiku. 

Prohlédněte si svůj produkt ze všech stran a zaměřte se na to, jak a kdy ho vaši zákazníci používají. 

Co dělají nebo řeší a přitom sáhnou po vašem produktu? Jak se cítí?

O tom mluvte. Snažte se se svými fanoušky vést dialog.

Vyberte komunikační témata a typ obsahu tak, aby se co nejvíce dotýkal zájmů publika vašich byznys sítí.

Různé druhy publika budou zajímat různá témata a bavit rozdílný typ obsahu. 

Abyste mohli vybírat z co největšího množství různých druhů obsahu ten, který spojíte s vybraným tématem, připravila jsem pro vás seznam. 

Stáhněte si celý seznam a už nikdy vám nebudou chybět nápady na tvorbu obsahu.

50 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro handmade

50 tipů obsah

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů