Jak tvořit prodejní příspěvky na handmade byznys sítě chytře

Jak tvořit prodejní příspěvky

Rozhodli jste se vytvořit si své handmade byznys sítě proto, abyste mohli výrobky ukázat co největšímu množství lidí a aby si je u vás mohli koupit.

Netlač řeku, teče sama

Pokud bude každý váš příspěvek, který zveřejníte křičet do světa „Já jsem výrobek XY a nakupuj!“, můžu vám garantovat, že to fungovat nebude. 

Vaše handmade byznys sítě neporostou.

Komunita nebude přibývat, ale naopak postupně ubývat a nakonec se růst vašich stránek úplně zastaví. 

A samozřejmě nikdo nenakoupí

Pečuj o svou komunitu

Komunita. To je oč tu běží. Cílem komunity je vytvoření pocitu sounáležitosti, neboť zachovává komunitu pohromadě. Komunity mohou být různé. Vaše komunita jsou lidé, kteří se zajímají o váš produkt. 

Jak tvořit prodejní příspěvky (2)

Ale ještě víc než o váš produkt se zajímají o sebe. 

Jak bude užitečné, výhodné, prestižní, když produkt budu mít? Potřebuji ho nutně k životu? Potěší mě? Chci se odměnit něčím výjimečným?

Stanu se součástí nějaké komunity, která výrobek používá? Mohu se s ním ukazovat? Mohu jím obdarovat jinou osobu?

Položte si otázku. Jaký to bude pocit, až budou váš výrobek lidé vlastnit?

Jak tvořit prodejní příspěvky chytře?

Netvořte příspěvek o produktu, ale o emoci a produkt do něj šikovně zakomponujte.

Vytvořte příspěvkové příběhy o produktu. 

Jak s ním prožíváte svůj život vy?

Tyto příspěvky prokládejte dalším typem obsahu a přibližně po 6 příspěvcích střídání různého typu obsahu zveřejněte prodejní příspěvek.

Jaké příspěvkové emotivní příběhy můžete propojit s vámi a vaším produktem?

Koukneme se teď na pár nápadů pro různé handmade výrobky:

1. Máte produkty z oblasti jídla, zavařeniny a podobně?

Můžete vytvořit příběh „30 nejlepších snídaní pro mou drahou polovičku.“

Jak tvořit prodejní příspěvky (6)

2. Jsou vaše produkty přírodní kosmetika, přírodní mýdla, zabýváte se bylinkami?

Můžete vytvořit příběh „13 mých nejlepších hýčkacích rituálů.“

Jak tvořit prodejní příspěvky (5)

3. Jsou vaše produkty různé módní doplňky, ručně vyráběná bižuterie, kabelky, oblečení?

Můžete vytvořit příběh „Moje víkendové outfity do městské džungle.“

Jak tvořit prodejní příspěvky (4)

Aby mohl příspěvek zachytit emoci, je důležité, aby na fotografii byla cítit přítomnost osoby.

Pokud jste ještě fotografie takových příspěvků nezkoušeli, může se stát, že se nebudete cítit úplně komfortně s tím, že se máte najednou objevit na fotografii. 

Jak tvořit prodejní příspěvky (3)

Je to naprosto v pořádku a prochází si tímto pocitem hodně lidí.

Začněte pomalu a postupně si hranice posouvejte.

Je opravdu důležité, aby handmade výrobek byl propojený se svým tvůrcem. 

Při fotografování produktů na sociální sítě vytváříme propracované ukázky emocí, které má vyvolávat produkt. Využíváme k tomu rekvizity, které fotografii doplňují.

Při fotografování produktů na e-shop je naším cílem zachytit produkt co nejvěrohodněji.

Zdá se to obojí být jednoduché, ale přesto není.

To je důvod, proč vznikl trénink

Fotokoutek a tvorba fotografií na e-shop a sociální sítě

Fotokoutek

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů