Je to jednoduché. Na svých byznys sítích zveřejňují nezajímavý a nudný obsah.
Uživatelé sociálních sítí se budou vždycky zajímat o sebe a o své přátele. Na sociální sítě se chodí pobavit nebo zjistit něco zajímavého či užitečného.
Případně hledají něco, co vyřeší jejich problémy a potíže.
Firmy komunikují o sobě, o svých produktech, zase o sobě a pořád dokola.
A na prvním místě musí být na každé fotografii vždycky produkt nebo firma v hlavní roli. Bojí se tvořit zábavné příspěvky, udělat si sami ze sebe trochu legraci, komunikaci odlehčit.
Nesdílí nic ze zákulisí firmy, aby propojili svou firmu s lidskou tváří.
Dokonce jsem se setkala s názorem, že raději nebudou fanoušky vybízet k aktivitě, protože neví, jak by řešili případnou diskuzi.
Lidé zkrátka velice rádi mluví o sobě.
Potřebujete vaše publikum poznat.
Prostě zjistěte si o vašem publiku všechno.
Až budete vymýšlet příspěvky na své byznys sítě, nemluvte o sobě, mluvte o vašem publiku.
Prohlédněte si svůj produkt ze všech stran a zaměřte se na to, jak a kdy ho vaši zákazníci používají.
Co dělají nebo řeší a přitom sáhnou po vašem produktu? Jak se cítí?
O tom mluvte. Snažte se se svými fanoušky vést dialog.
Vyberte komunikační témata a typ obsahu tak, aby se co nejvíce dotýkal zájmů publika vašich byznys sítí.
Různé druhy publika budou zajímat různá témata a bavit rozdílný typ obsahu.
Abyste mohli vybírat z co největšího množství různých druhů obsahu ten, který spojíte s vybraným tématem, připravila jsem pro vás seznam.
Stáhněte si celý seznam a už nikdy vám nebudou chybět nápady na tvorbu obsahu.