Na Pinterestu se uspořádává obsah tak, že tzv. piny připínáte na nástěnky.
Při tvorbě obsahu myslete na to, že Pinterest navštěvuje 85 % uživatelů z mobilních zařízení.
Jaká kreativa funguje skvěle na Pinterestu?
1. Statický obrázek
Pinterest doporučuje kvalitní svislé obrázky s rozměrem stran 2:3, například 1000 x 1500 pixelů. Vychytávka je umístit do svislého rozměru dva obrázky nad sebe.
Moje zkušenost je taková, že na Pinterestu stejně dobře fungují obrázky čtvercové, a proto se poslední dobou začaly hojně využívat.
Vyzkoušejte rozměr 1080 x 1080 pixelů.
Nejlépe fungují fotografie zachycující příběh, nebo životní styl, než fotografie se samotným produktem.
2. Video
Piny, které se pohybují na sebe upoutávají nejvíce pozornosti. Video je jednoznačně jedničkou v kreativě na Pinterestu.
Doporučuji video o délce maximálně 2 minuty a velikost menší než 2 GB.
U videí, která nejsou propagovaná, lze také různými způsoby reagovat, čímž zapojíte své publikum:
3. Karusel s více obrázky
Tento typ kreativy doporučuji využívat například pro sdělení příběhu, nebo pro předvádění nových produktů, které jste vytvořili.
Na karusel můžete využít až 5 kreativ najednou.
Fotografie kreativ doplňte vhodně texty s výzvou k akci.
Jak vytvářet působivou grafiku, využívat správně texty, aniž by to ohrozilo váš design?
Jak využít Pinterest k nápadům na tvorbu produktů, o které bude zájem? Co dělat, aby k vám z Pinterestu proudila návštěvnost na e-shop?
To je důvod, proč vznikl trénink