Valentýn aneb všude samá srdíčka

Valentýn

Všichni se předhánějí v tom, aby na své byznys sítě vytvořili co nejvíce růžovou, srdíčkovou valentýnskou kreativu.

Bude přece Valentýn.

Jako každý rok v tento den běží publiku vašich byznys sítí hlavou: „Už je to tady – Všude srdíčka a samá růžová. Valentýn mě zajímá asi tak stejně jako Halloween.

Ani jedno mi moc neříká.“

I vy jste se snažili vytvořit co nejlepší srdíčkovou kreativu.

Sháněli jste rekvizity, strávili jste čas fotografováním, úpravami fotografií, vymýšlením textu a s očekáváním pozorujete vypiplaný příspěvek, který jste zveřejnili.

 

 Co se děje? 

Příspěvek zveřejněný, uplynulo několik hodin a nic? Dobře počkám.

Za další dvě hodiny dva lajky.

Je něco špatně? Mám nastavit reklamu?

Za pár hodin je přece po Valentýnu, všechna ta práce, kterou jsem s tím měl/a byla k ničemu? Nastavujete reklamu.

Za dalších pár hodin získáváte komentář, hurá. 

„Jako co, že mám jít s celým Valentýnem někam?“ Pomalu na vás začíná padat deprese.

Tento scénář není vymyšlený, je to skutečnost, která se na sociálních sítích děje běžně.

Ne vždy je kopírování jiných firem tou správnou cestou pro vás, i kdyby jejich „valentýnský“ příspěvek byl „super vymazlený“.

Valentýn

Znáte dobře své publikum? 

Patří publikum vaší byznys handmade stránky do skupiny lidí, kteří mají Valentýn rádi? 

Nebo nepatří?  

Dali jste si práci a zjistili jste, že vaše publikum nespadá do skupiny lidí, kteří jásají nad Valentýnem nebo Halloweenem? 

Skvělé, dobrá práce.

Zjistili jste, co nemusíte na vašich byznys handmade sítích dělat, s čím nemusíte ztrácet čas.

A co mám teda dělat, když jsou všude samá srdíčka? 

Jaké je vaše publikum? Co je zajímá? Co je v daném měsíci za témata, která můžete použít?

Jaké vyrábíte handmade produkty? 

V únoru je plesová sezóna, období karnevalů, světový den laskavosti. Můžete využít tato témata? 

Nebo jiná?

Abyste nemuseli aktuální témata tahat z paty, připravila jsem pro vás speciální marketigový Byznys sítě handmade kalendář.

BSHM kalendář

Najdete zde nejen mezinárodní, nebo jinak významné dny, vtipné svátky, o kterých nemáte ani zdání. 

Kalendář je doplněný o informace o akcích, které byste jako handmade tvůrci neměli prošvihnout. Obsahuje celkem 185 témat na celý rok

Podle kalendáře si vyberte témata, která se nejlépe hodí k vašim produktům, které již máte vytvořené, nebo produkty dokážete s daným tématem propojit. Načerpejte nové nápady. 

Nepromeškejte ani jednu příležitost, jak na vaše zboží upozornit. 

Pokud ještě kalendář nemáte, určitě si ho stáhněte zdarma zde….

Byznys sítě handmade kalendář

Stáhněte si hned teď kalendář zdarma a už vám nikdy nedojdou nápady na tvorbu obsahu

Byznys sítě handmade kalendář

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů