Jsou to videa, která zákazníka něco naučí, předají mu zajímavou informaci nebo mu rozšíří obzory. Odpoví mu na nějaký častý problém, pomůže mu vybrat si správně, nebo mu usnadní rozhodování.
Ať už děláte cokoliv, vždy existuje možnost, jak své publikum vzdělávat. Vybírejte způsob, který poskytne hodnotu, bude je bavit a zároveň je přiměje k aktivitě.
Koukneme se teď na různé druhy handmade výrobků.
2. Jsou vaše produkty pro mazlíčky, vyrábíte přírodní kosmetiku, přírodní mýdla, zabýváte se bylinkami?
3. Jsou vaše produkty různé módní doplňky, ručně vyráběná bižuterie, kabelky, oblečení?
4. Jsou vašimi produkty obrazy, sochy, plastiky, kresby, nebo bytové doplňky?
5. Jsou vašimi produkty ručně vyráběná přání, nebo diáře, zápisníky, obaly na knihy?
Opatřete vzdělávací video titulky
Až 85 % videí je sledováno na sociálních sítích bez zvuku. Na Facebooku, Instagramu i Pinterestu se videa spustí automaticky bez aktivovaného zvuku.
Jakou délku zvolit?
Chcete-li aby video zhlédlo do konce co nejvíce lidí, vytvořte kratší než 2 minuty. Upravte délku videa pro každou ze sociálních sítí. Upoutejte v prvních 3 sekundách.
Emoce a vzrušení ve vaší tváři upoutá pozornost diváka.
Na Instagram je možné nahrát video trvající minimálně 3 sekundy, maximálně 60 sekund.
Videa o délce až 60 minut lze vkládat na IGTV.
Videa musí mít alespoň 1 minutu. Maximální délka je 15 minut při nahrávání z mobilního zařízení a 60 minut při nahrávání přes web.
Maximální velikost souboru s délkou deset minut nebo kratšího je 650 MB. Maximální velikost souboru s délkou až 60 minut je 3,6 GB.
Doporučená velikost úvodní fotky videa je 420 x 654 pixelů (nebo 1 : 1,55). Po nahrání nelze úvodní fotku upravovat.
Maximální délka videa je 120 minut. Maximální velikost souboru je 4,0 GB. Video nelze nahrát do konceptu. Video prochází schvalováním od několika sekund do několika minut.
Videopiny se dají ve stolním zařízení spouštět, když zabírají polovinu obrazovky. Zvuk se může na základě nastavení přehrávače přehrávat, když je video v detailu.
Videopiny mají titulní obrázek a přehrávají se na domovské stránce uživatele.
Najednou lze nahrát maximálně 2 GB a videopin prochází až 24 hodinovým schvalováním.
Kam video nahrát?
Video nenahrávejte na YouTube, video nahrajte přímo na sociální síť. Zajistíte videu vyšší organický dosah.
Co je to vlastně ten organický dosah a proč ho potřebujete? Odpověď najdete v článku zde… Jak zvýšit organický dosah příspěvků na sociálních sítích?
Tip na vzdělávací obsah ve formě videí je tipem č. 10 z celého seznamu 50 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro handmade.
Stáhněte si celý seznam a už nikdy vám nebudou chybět nápady na tvorbu obsahu.