Pinterest Analytics umožňuje shromažďovat informace jako je zobrazení a kliknutí na vaše odkazy, takže můžete upravit svou strategii tak, aby lépe vyhovovala potřebám uživatelů.
Pro přístup do Pinterest Analytics budete potřebovat obchodní účet.
Jakmile potvrdíte svou webovou stránku a své účty na sociálních sítích, zobrazí vám Pinterest Analytics důležité informace i ohledně návštěvnosti z jiných kanálů.
Celkové informace o publiku lze zobrazit za posledních 6 měsíců.
Ověřte svůj web a poté v levém horním rohu klikněte na Analytika.
Nová data by se měla začít načítat po dvou dnech a za 10 dní byste měli vidět data za celý týden.
Pokud žádná data nevidíte, nedosáhli jste zatím minimálního množství návštěvnosti, k zobrazení některých grafů Pinterest vyžaduje minimální počet uživatelů.
Vaše statistiky pinů nabízejí rychlý přehled, který vám pomůže posoudit úspěch pinů, které jste zveřejnili.
Statistiky pinů najdete na všech pinech ve vašem profilu.
Prostřednictvím analytiky například zjistíte, jaké je demografické složení vašeho publika.
Vaše celkové publikum zahrnuje všechny uživatele, kteří v posledních 30 dnech viděli nebo zareagovali na jakýkoli z vašich pinů.
Cennou informací je možnost vidět, jaká jsou témata, o která se vaše publikum zajímá.
Kromě toho můžete také porovnat své publikum s celkovým publikem Pinterestu.
Odpověď na tuto otázku zní NE, nemůžete.
Ve vašem profilu Pinterestu není možnost, která zaznamená konkrétního návštěvníka.
Znáte vaše publikum?
Víte, které vaše zveřejněné piny přivádějí největší návštěvnost na e-shop?
Které piny vedou například k přihlášení k odběru novinek, nebo přímo k prodeji produktů?
Vyhodnocujte pravidelně svůj obsah.
Pomohl by vám konkrétní návod krok za krokem?
Získejte okamžitý přístup k tréninku Pinterest marketingu