Pokud s Pinterestem začínáte, pravděpodobně se ptáte, co jsou to ty nástěnky.
Nástěnky si můžete představit jako virtuální pořadač, který používáte k uspořádání vašeho obsahu, abyste pomohli uživatelům lépe pochopit, o čem váš obsah je.
1. Osobní
Jsou to nástěnky, které máte na své stránce a vy jste jediná osoba, která sem může zveřejnit obsah, nebo je může upravovat.
Nástěnku můžete vytvořit ze svého profilu nebo při vytváření a ukládání nového pinu.
2. Skupinové
Skupinové nástěnky mohou být vaše nebo někoho jiného.
Pokud vytvoříte nástěnku a pozvete na ní ke spolupráci další osoby, je to vaše skupinová nástěnka.
Jako majitel skupinové nástěnky spravujete nastavení vy.
Když se ale připojíte ke spolupráci na základě pozvání vy, jste také na skupinové nástěnce, která se vám zobrazí na stránce, ale nevlastníte jí a nespravujete vy.
Skupinové nástěnky jsou skvělým nápadem, s její pomocí můžete vizuálně sdílet nápady i se svými klienty.
Pokud jste na Pinterestu úplně nově, a ještě jste nevytvořili žádné, začněte s 5 základními, které souvisí s vaší značkou a produkty.
Vyhledejte na Pinterestu témata podle typu obsahu, který plánujete sdílet a podívejte se, jaké názvy (klíčová slova) se objeví ve výsledcích vyhledávání.
Pomohl by vám konkrétní návod krok za krokem, jak nástěnky popsat, kategorizovat a další informace?
Získejte okamžitý přístup k tréninku Pinterest marketingu