Jak vytvořit názvy nástěnky pro Pinterest

Nástěnky PIN

Jednou z otázek, které neustále dostávám, je, jaké mám vytvořit názvy nástěnky pro Pinterest, aby je lidé snadno našli?

Co jsou to nástěnky na Pinterestu? 

Pokud s Pinterestem začínáte, pravděpodobně se ptáte, co jsou to ty nástěnky. 

Nástěnky si můžete představit jako virtuální pořadač, který používáte k uspořádání vašeho obsahu, abyste pomohli uživatelům lépe pochopit, o čem váš obsah je.  

Na Pinterestu existují 2 typy nástěnek

1. Osobní 

Jsou to nástěnky, které máte na své stránce a vy jste jediná osoba, která sem může zveřejnit obsah, nebo je může upravovat. 

Nástěnku můžete vytvořit ze svého profilu nebo při vytváření a ukládání nového pinu. 

2. Skupinové 

Skupinové nástěnky mohou být vaše nebo někoho jiného. 

Pokud vytvoříte nástěnku a pozvete na ní ke spolupráci další osoby, je to vaše skupinová nástěnka.

Jako majitel skupinové nástěnky spravujete nastavení vy.

Nástěnky PIN

Když se ale připojíte ke spolupráci na základě pozvání vy, jste také na skupinové nástěnce, která se vám zobrazí na stránce, ale nevlastníte jí a nespravujete vy.

Nástěnky PIN

Skupinové nástěnky jsou skvělým nápadem, s její pomocí můžete vizuálně sdílet nápady i se svými klienty. 

Jak vytvořit názvy

Pokud jste na Pinterestu úplně nově, a ještě jste nevytvořili žádné, začněte s 5 základními, které souvisí s vaší značkou a produkty.  

Vyhledejte na Pinterestu témata podle typu obsahu, který plánujete sdílet a podívejte se, jaké názvy (klíčová slova) se objeví ve výsledcích vyhledávání. 

Nástěnky PIN

  1. Klikněte na tlačítko vytvořit nástěnku. 
  2. Ideální název je vytvořený z klíčových slov, které jsou na Pinterestu vyhledávané v kombinaci s názvy produktů, které zde plánujete sdílet. 
  3. Na profilu mé byznys stránky jsem vytvořila nástěnky začínající názvy Nejlepší piny, ve spojení vyhledávanými klíčovými slovy handmade výrobků, pro vaši inspiraci.
  4. Podle svého typu produktů, které vyrábíte, vytvořte název. Máte-li e-shop, použijte klíčové slovo e-shop.
  5. Zadejte název a rozhodněte se, zda bude veřejná, nebo tajná. Já doporučuji, než ji budete mít kompletně nastavenou uložit si ji jako tajnou.
  6. Vytvořte si 5 základních, které můžete nastavit do svého profilu jako doporučené.

Nástěnky PIN

Pomohl by vám konkrétní návod krok za krokem, jak nástěnky popsat, kategorizovat a další informace? 

Získejte okamžitý přístup k tréninku Pinterest marketingu

ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU

Úspěšná byznys stránka PIN

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů