1. Vyberte si vlastní doménu (internetová adresa vaší webové stránky), zda je doména volná zjistíte jednoduše jejím zadáním na stránce v registru domén nic.cz.
2. Zvolte si svého poskytovatele webhostingu (díky webhostingu si můžete své webové stránky umístit na internet, aniž byste museli mít vlastní server) a objednejte si u svého poskytovatele doménu i webhosting.
3. Vyberte si šablonu webové stránky (šablona je taková kostra vaší stránky, která vymezuje určité pevné vlastnosti stránky), použijete-li šablonu zdarma, počítejte s tím, že nebude možné provádět některé změny detailů dle vašich představ.
4. Použijte redakční systém WordPress (WordPress je webová aplikace pro správu webových stránek, s jejíž pomocí vytváříte či upravujete stránky na svém webu stejným způsobem, jakým píšete například ve Wordu).
5. Nahrajte plugin WooCommerce (plugin je software, který nepracuje samostatně, ale jako doplňkový modul jiné aplikace a rozšiřuje tak její funkčnost) a proveďte nastavení.
6. Propojte své handmade byznys sítě s e-shopem, e-mailovým systémem, reklamními systémy, integrujte měřící kódy.
7. Nejste-li zběhlý v základních znalostech, jak web vytvořit, rozhodně se tomu nevěnujte, ale najděte člověka, který tomu rozumí, tvorba vás přijde na pár tisíc korun a bude vše nastavené správně, jak má být.
Navíc vás i zaučí, jak máte nadále e-shop ovládat dále sami.
8. Věnujte se přípravě obsahu na váš e-shop – texty, produktové fotografie, články na blog a vše, co tam chcete mít.
9. Nenuťte svého webdevelopera provádět úpravy šablony k tvorbě dalších vychytávek, které se vám honí hlavou. Chcete přece rychle funkční e-shop za co nejméně peněz.
10. Až se vaše firma handmade výrobků dostane do fáze rozšiřování výroby a zaměstnávání lidí, budete si moci dovolit investovat i do e-shopu vytvořeného dle vašich přání.
Výhoda vašeho vlastního e-shopu je, že vás nikdo neomezuje v počtu produktů, které si do e-shopu přidáte.
Kdyby se cokoliv stalo s vašimi byznys handmade sítěmi (dočasná nedostupnost, blokování, apod.), o svůj obchod nepřijdete.
Jak vytvářet texty na e-shop k produktům, jakým způsobem sestavit přesně článek, kde brát nápady a o čem psát?
Co všechno na e-shopu potřebujete mít, aby váš e-shop byl důvěryhodný?
Informace z praxe získáte v online tréninku…