7 důvodů, proč zahrnout reklamu na Pinterestu do své strategie

Pinterest

Reklamu na Pinterestu zapojilo do své marketingové strategie už mnoho firem. Přečtěte si 7 důvodů, proč reklamy na Pinterestu fungují.

Pinterest se od roku 2016 (kdy měl 160 milionů uživatelů) zdvojnásobil, nyní má celosvětově 335 milionů uživatelů měsíčně. 

2/3 uživatelů Pinterestu jsou ženy. A právě ženy ovlivňují 70 – 80% nákupů.

1. Uživatelé přicházejí na Pinterest, aby nakupovali.

Nakupování na Pinterestu je pro 48% uživatelů nejlepší aktivitou, a to hned po prohlížení fotografií (57%)*.

Na základě pinů, které viděli, nakoupí 83 % uživatelů**

Reklamní fotografie, která není na jiných sociálních sítí příliš oblíbená, je na Pinterestu naopak vítaná.

Lidé na Pinterestu se rádi podívají na váš e-shop, nebo si přečtou váš článek. (Zdroj: *28 Pinterest statistik, ** Jak Pinterest funguje)

reklama na pinterestu

2. Pinterest je v podstatě vhodný pro téměř všechna průmyslová odvětví a oblasti.

I když neprodáváte fyzické produkty, můžete oslovit cílovou skupinu se správnou přípravou obsahu.

Nyní jsou dominantou oblasti handmade, bydlení, vaření, krásy a módy

Náklady na reklamy zde samozřejmě budou také vyšší. 

Ale jiná odvětví mají také velké příležitosti se správným obsahem.

reklama na pinterestu

3. Pouze jediné „repinování“ zajistí, že váš obsah vidí uživatelé znovu a znovu několik měsíců.

Podle Wisemetrics je na Facebooku životnost příspěvku pouze 90 minut.

To znamená, že jeden pin vydrží uživatelům na očích přibližně 1 680 krát déle než příspěvek na Facebooku . 

Životnost každého jednoho příspěvku na Pinterestu  je 3,5 měsíce!

4. Pinterest přijímá platební karty vydané v ČR a platby probíhají v českých korunách.

reklama na pinterestu

 5. Reklamy na Pinterestu lze nastavit podle vašeho konkrétního obchodního záměru, kterého potřebujete dosáhnout. 

Pinterest cíl kampaně

6. Cílení reklam na Pinterestu lze podrobně konkretizovat.

Konkrétní cílení znamená, že určíte přesné parametry, podle kterých bude Pinterest hledat lidi, kterým bude nejvhodnější vaši reklamu zobrazit.

Konkrétní parametry cílení:

  • Zájmy uživatelů
  • Klíčová slova (včetně přesných frází a vylučujících klíčových slov)
  • Pohlaví uživatelů a věkové skupiny (v současné době k dispozici od 18 let)
  • Lokality (země, města), jazyk
  • Zařízení
  • Remarketing prostřednictvím vlastního, nebo podobného publika (návštěvníci vašeho webu, interakce, seznamy e-mailů, podobné akce)

7. Analytika Pinterestu nabízí komplexní sledování a měření výsledků vaší reklamy.

Můžete si zobrazit data pro kampaně, reklamní skupiny nebo reklamy.

Data je možné zužovat, rozšiřovat, filtrovat i exportovat. 

Chcete vytvářet a spravovat své reklamní kampaně v byznys účtu na Pinterestu a používat osvědčené postupy, tipy a nástroje pro vytváření reklam? 

Chcete umět měřit výkon vašich kampaní a kampaně optimalizovat?

Vím, jak je časově náročné naučit se nový marketingový kanál.

Strávila jsem mnoho hodin zkoušením toho, co funguje a co ne. 

To je důvod, proč vznikl laserově zaměřený kurz Pinterest marketingu pro zaneprázdněné handmade podnikatele.

ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU

Úspěšná byznys stránka PIN

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů