Pinterest se od roku 2016 (kdy měl 160 milionů uživatelů) zdvojnásobil, nyní má celosvětově 335 milionů uživatelů měsíčně.
2/3 uživatelů Pinterestu jsou ženy. A právě ženy ovlivňují 70 – 80% nákupů.
1. Uživatelé přicházejí na Pinterest, aby nakupovali.
Nakupování na Pinterestu je pro 48% uživatelů nejlepší aktivitou, a to hned po prohlížení fotografií (57%)*.
Na základě pinů, které viděli, nakoupí 83 % uživatelů**
Reklamní fotografie, která není na jiných sociálních sítí příliš oblíbená, je na Pinterestu naopak vítaná.
Lidé na Pinterestu se rádi podívají na váš e-shop, nebo si přečtou váš článek. (Zdroj: *28 Pinterest statistik, ** Jak Pinterest funguje)
2. Pinterest je v podstatě vhodný pro téměř všechna průmyslová odvětví a oblasti.
I když neprodáváte fyzické produkty, můžete oslovit cílovou skupinu se správnou přípravou obsahu.
Nyní jsou dominantou oblasti handmade, bydlení, vaření, krásy a módy.
Náklady na reklamy zde samozřejmě budou také vyšší.
Ale jiná odvětví mají také velké příležitosti se správným obsahem.
3. Pouze jediné „repinování“ zajistí, že váš obsah vidí uživatelé znovu a znovu několik měsíců.
Podle Wisemetrics je na Facebooku životnost příspěvku pouze 90 minut.
To znamená, že jeden pin vydrží uživatelům na očích přibližně 1 680 krát déle než příspěvek na Facebooku .
Životnost každého jednoho příspěvku na Pinterestu je 3,5 měsíce!
4. Pinterest přijímá platební karty vydané v ČR a platby probíhají v českých korunách.
5. Reklamy na Pinterestu lze nastavit podle vašeho konkrétního obchodního záměru, kterého potřebujete dosáhnout.
6. Cílení reklam na Pinterestu lze podrobně konkretizovat.
Konkrétní cílení znamená, že určíte přesné parametry, podle kterých bude Pinterest hledat lidi, kterým bude nejvhodnější vaši reklamu zobrazit.
Konkrétní parametry cílení:
7. Analytika Pinterestu nabízí komplexní sledování a měření výsledků vaší reklamy.
Můžete si zobrazit data pro kampaně, reklamní skupiny nebo reklamy.
Data je možné zužovat, rozšiřovat, filtrovat i exportovat.
Chcete vytvářet a spravovat své reklamní kampaně v byznys účtu na Pinterestu a používat osvědčené postupy, tipy a nástroje pro vytváření reklam?
Chcete umět měřit výkon vašich kampaní a kampaně optimalizovat?
Vím, jak je časově náročné naučit se nový marketingový kanál.
Strávila jsem mnoho hodin zkoušením toho, co funguje a co ne.
To je důvod, proč vznikl laserově zaměřený kurz Pinterest marketingu pro zaneprázdněné handmade podnikatele.