Vytvářet obsahový marketing znamená poskytovat svému publiku zdarma kvalitní obsah, který přitáhne pozornost. Tím, že se o vaše handmade výrobky a vaši firmu začnou lidé zajímat, zvýšíte pravděpodobnost, že se z publika stanou vaši zákazníci.
A pokud budou zákazníci spokojení, budou s vámi chtít obchodovat opakovaně.
Obsah poskytujete svému publiku na svých byznys sítích, na svém blogu na e-shopu, i na přednáškách a různých workshopech.
Dlouhodobým zveřejňováním zajímavého a kvalitního obsahu dáváte vědět, že to myslíte vážně.
Budujete si vlastní obsahové jmění. Získáváte autoritu. Postupně se stáváte jedničkou ve svém oboru.
Začnete být zajímavý i pro novináře, protože když pravidelně poskytujete kvalitní obsah, jste více na očích. Může vás oslovit i vydavatel knih.
Vytvářet zajímavý obsah znamená věnovat své úsilí a čas. A další čas trvá, než se vám všechno to úsilí začne úročit. Proto většina lidí, i když ví, co mohou získat, nevydrží, nebo vůbec nezačnou.
Ti, kteří se do tvorby obsahu pustí mnohdy zjišťují, že si neví rady.
Co vlastně mám dělat? Jak to mám dělat? Jak často mám zveřejňovat obsah na sociálních sítích? Jak často mám psát články na blog?
Zvolí často velmi složitou cestu.
Najít systém, jak tvorbu obsahu ukočírovat, aby nám nesebrala veškerý čas i iluze, může být těžké.
A to je důvod, proč vznikl trénink…