Hodně lidí označuje Pinterest za sociální síť nebo vyhledávač, jako je například Google.
Pinterest se považuje za platformu pro „vizuální objevy” a tvrdí, že má více než 250 milionů aktivních uživatelů za měsíc.
Dvě třetiny z nich jsou ženy.
Zatímco na sociálních sítích se lidé především baví, na Pinterest lidé chodí, když něco plánují, hledají vizuální inspiraci nebo hledají něco konkrétního.
Pinterest používají na to, aby se rozhodovali o věcech, které si dají do svého domu, nebo o jídlech, která budou vařit, nebo o dovolené, kam příští léto pojedou.
1.Vizuální objevy a trendy
Poprvé jsem se na Pinterest registrovala v době jeho vzniku, kdy bylo nutné na hlavní stránce požádat o pozvánku a po jejím zaslání jsem mohla začít tvořit své virtuální nástěnky.
Od mé registrace uplynulo 9 let.
Za tu dobu jsem vypozorovala určitou zákonitost. Když mě něco zaujalo na Pinterestu, zanedlouho jsem zjistila, že se z toho stává trend.
Rozhodla jsem se používat Pinterest jako součást obsahové strategie. Při tvorbě obsahu se inspiruji trendy, které zde vznikají.
Popřemýšlejte, jak můžete trendy využít pro tvorbu obsahu na vaše byznys handmade sítě v propojení s výrobky, které už máte.
2. Nápady na tvorbu nových produktů
Jak můžete trendy využít k nápadu, jaké nové výrobky vytvořit? Máte nápad na nový produkt, ale nejste si jím jisti?
Využijte trendy k získání informací, zda je o takový produkt zájem. Jak poznáte vznikající trend? U konkrétního produktu roste raketově popularita.
Tvořte si seznam takových produktů.
Pinterest je tajnou zbraní pro obsahový marketing a prodej
To je důvod, proč vznikl trénink