Proč používat Pinterest k vyhledávání nápadů

Proč používat Pinterest k vyhledávání nápadů

Pinterest funguje jako digitální nástěnka pro fotky, na kterou se mohou dívat miliony lidí, kteří chtějí koupit něco konkrétního. 

Hodně lidí označuje Pinterest za sociální síť nebo vyhledávač, jako je například Google.

Firma vzkázala svým uživatelů, že není ani sociální síť, ani vyhledávač. 

Pinterest se považuje za platformu pro vizuální objevy” a tvrdí, že má více než 250 milionů aktivních uživatelů za měsíc.

Dvě třetiny z nich jsou ženy.

Zatímco na sociálních sítích se lidé především baví, na Pinterest lidé chodí, když něco plánují, hledají vizuální inspiraci nebo hledají něco konkrétního.

Pinterest používají na to, aby se rozhodovali o věcech, které si dají do svého domu, nebo o jídlech, která budou vařit, nebo o dovolené, kam příští léto pojedou.

Proč používat Pinterest k vyhledávání nápadů (3)

Proč používat Pinterest k vyhledávání nápadů?

1.Vizuální objevy a trendy

Proč používat Pinterest k vyhledávání nápadů (2)

Poprvé jsem se na Pinterest registrovala v době jeho vzniku, kdy bylo nutné na hlavní stránce požádat o pozvánku a po jejím zaslání jsem mohla začít tvořit své virtuální nástěnky.

Od mé registrace uplynulo 9 let. 

Za tu dobu jsem vypozorovala určitou zákonitost. Když mě něco zaujalo na Pinterestu, zanedlouho jsem zjistila, že se z toho stává trend. 

Rozhodla jsem se používat Pinterest jako součást obsahové strategie. Při tvorbě obsahu se inspiruji trendy, které zde vznikají.

Popřemýšlejte, jak můžete trendy využít pro tvorbu obsahu na vaše byznys handmade sítě v propojení s výrobky, které už máte.

2. Nápady na tvorbu nových produktů

Proč používat Pinterest k vyhledávání nápadů (4)

Jak můžete trendy využít k nápadu, jaké nové výrobky vytvořit?  Máte nápad na nový produkt, ale nejste si jím jisti?

Využijte trendy k získání informací, zda je o takový produkt zájem. Jak poznáte vznikající trend? U konkrétního produktu roste raketově popularita. 

Tvořte si seznam takových produktů.

 Pinterest je tajnou zbraní pro obsahový marketing a prodej

To je důvod, proč vznikl trénink

ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU

Úspěšná byznys stránka PIN

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů