Posledních několik let pracuji v oblasti poskytování služeb správy sociálních sítí a naučila jsem se bezpočet lekcí.
Pokud se rozhodnete předat správu sociálních sítí jiné osobě (nebo firmě), má to své výhody i nevýhody.
Představte si, že byste od zítra předali výrobu vašich handmade produktů někomu, kdo netuší, co se za jejich výrobou skrývá.
A stejně tak to platí i u sociálních sítí.
Na začátku spolupráce správce nic neví a probíhá poměrně náročná příprava.
Nejdříve je nutné vykomunikovat celkový obraz podnikání klienta – jaké má produkty a všechno důležité o nich.
Jaké má obchodní plány, jaké má obchodní cíle.
Jak často vytváří a zveřejňuje obsah, v jakém stavu je marketingový kanál, který chce využívat atd.
Klienta musí spolupráce posunout kupředu, aby měla význam.
Pokud dokážeme spolupracovat, dosáhneme lepších výsledků.
Přivedeme více návštěvnosti na web, navýšíme prodej produktů, nebo vytvoříme e-mailovou databázi.
A toho chceme dosáhnout.
Žádný správce sítí, který nesedí 24 hodin denně po vašem boku, nemůže tušit, co nového chystáte, nebo připravujete.
Který produkt chcete propagovat právě teď. Jak jste změnili své obchodní plány, nebo upravili cíle.
Předávat informace, komunikovat o všem důležitém včas, to je vaše role.
Pokud ji nepřijmete, buďte si zcela jisti, že dřív či později začne spolupráce skřípat.
Existují dva důvody, kdy bych doporučila najmout zkušeného správce:
Jste v situaci, kdy…
Máte byznys stránku, která vám funguje, přivádí vám návštěvnost na váš e-shop a pomáhá vám získávat zákazníky.
V tomto případě pravděpodobně nemůže správce účtu vylepšit to, co děláte.
Nikdo nezná vaše zákazníky, produkty nebo služby lépe než vy. Dělejte to sami, nikdo to za vás lépe neudělá.
Abyste ušetřili čas, který vám fungující marketingový kanál zabírá, využijte chytré nástroje pro automatické publikování, nástroje pro snadnou a rychlou tvorbu obsahu.
Jedinou věcí, se kterou vám může správce v tuto chvíli poradit a pomoci je nastavení automatizace, pokud si s tím nebudete vědět rady.
Tato spolupráce může trvat několik týdnů až pár měsíců, podle vašich požadavků.
Jste v situaci, kdy…
V tomto případě vám může zkušený správce účtu pomoci.
Nastartuje váš kanál a ukáže vám, co máte dělat dál, až převezmete otěže.
Provede vás začátky, pomůže vám sestavit obsahovou strategii a komunikační plán, řekne vám, jestli jsou vaše očekávání reálná.
Pomůže vám upravit sdělení, zpřesnit cílení a naučí vás, jak měřit výsledky, jak automatizovat.
Ale to, komu a co chcete sdělit a jaké jsou vaše cíle zůstává stále na vás.
Tato spolupráce by měla trvat nejméně 6 – 9 měsíců, nic nevyroste přes noc.
Jste v situaci, kdy…
Zkušený správce už viděl spoustu účtů, provede celkové kontroly současného stavu, odhalí chyby a doporučí vylepšení.
Tato spolupráce může trvat několik týdnů až pár měsíců, podle stavu byznys sítě.
Musíte přemýšlet o návratnosti své investice
Co získáváte zpět za peníze, které zaplatíte správci účtu?
To už si musíte spočítat vy.
A jak vám mohu pomoci já, abyste už na to nebyli sami?
V tréninku ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU vás naučím, jak dosáhnout skvělých výsledků.
Získáte know-how, které budete na své cestě potřebovat.