Proč a kdy si najmout správce účtu na Pinterestu?

Kdy najmout správce PIN

Pokud si nejste jisti, proč byste si měli najmout někoho na správu byznys účtu na Pinterestu, nebo kdy je ten správný čas to udělat, čtěte dál. 

Je správce účtu pro vaše podnikání vhodný?

Posledních několik let pracuji v oblasti poskytování služeb správy sociálních sítí a naučila jsem se bezpočet lekcí. 

Hlavní lekce, které jsem se naučila, jsou: 

  1. Jak spolupracovat s lidmi
  2. Kdy spolupracovat s lidmi
  3. S kým bychom měli spolupracovat

Pokud se rozhodnete předat správu sociálních sítí jiné osobě (nebo firmě), má to své výhody i nevýhody.

Představte si, že byste od zítra předali výrobu vašich handmade produktů někomu, kdo netuší, co se za jejich výrobou skrývá.

A stejně tak to platí i u sociálních sítí.

Na začátku spolupráce správce nic neví a probíhá poměrně náročná příprava. 

Nejdříve je nutné vykomunikovat celkový obraz podnikání klienta jaké má produkty a všechno důležité o nich.

Jaké má obchodní plány, jaké má obchodní cíle.

Jak často vytváří a zveřejňuje obsah, v jakém stavu je marketingový kanál, který chce využívat atd.

Kdy najmout správce PIN

Další věc je, dokážeme spolu-pracovat? 

Klienta musí spolupráce posunout kupředu, aby měla význam. 

Pokud dokážeme spolupracovat, dosáhneme lepších výsledků.

Přivedeme více návštěvnosti na web, navýšíme prodej produktů, nebo vytvoříme e-mailovou databázi. 

A toho chceme dosáhnout.

Žádný správce sítí, který nesedí 24 hodin denně po vašem boku, nemůže tušit, co nového chystáte, nebo připravujete.

Který produkt chcete propagovat právě teď. Jak jste změnili své obchodní plány, nebo upravili cíle.

Předávat informace, komunikovat o všem důležitém včas, to je vaše role.

Pokud ji nepřijmete, buďte si zcela jisti, že dřív či později začne spolupráce skřípat.

Kdy najmout správce PIN

Proč si najmout někoho, kdo bude spravovat můj účet na Pinterestu? 

Existují dva důvody, kdy bych doporučila najmout zkušeného správce: 

  1. Neumím tento marketingový kanál
  2. Osoba, kterou najmu, může posunout můj marketing na další úroveň

Kdy si najmout někoho, kdo bude spravovat můj účet na Pinterestu?

Jste v situaci, kdy… 

  • používáte Pinterest jako svůj marketingový kanál, absolvovali jste všechny kurzy o Pinterestu, pracujete na růstu stránky, máte nastavený marketingový plán, obsahovou strategii a komunikační plán, znáte své cíle, víte, jak chcete komunikovat se zákazníky a vše máte propojené s webem a e-mailovými kampaněmi. 

Máte byznys stránku, která vám funguje, přivádí vám návštěvnost na váš e-shop a pomáhá vám získávat zákazníky. 

V tomto případě pravděpodobně nemůže správce účtu vylepšit to, co děláte.

Nikdo nezná vaše zákazníky, produkty nebo služby lépe než vy. Dělejte to sami, nikdo to za vás lépe neudělá. 

Abyste ušetřili čas, který vám fungující marketingový kanál zabírá, využijte chytré nástroje pro automatické publikování, nástroje pro snadnou a rychlou tvorbu obsahu. 

Jedinou věcí, se kterou vám může správce v tuto chvíli poradit a pomoci je nastavení automatizace, pokud si s tím nebudete vědět rady.

Tato spolupráce může trvat několik týdnů až pár měsíců, podle vašich požadavků.

Kdy najmout správce PIN

Jste v situaci, kdy…

  • neumíte tento marketingový kanál a potřebujete se naučit, které nástroje a možnosti použít a jak to vše spojit dohromady tak, aby to začalo fungovat. 

V tomto případě vám může zkušený správce účtu pomoci.

Nastartuje váš kanál a ukáže vám, co máte dělat dál, až převezmete otěže.

Provede vás začátky, pomůže vám sestavit obsahovou strategii a komunikační plán, řekne vám, jestli jsou vaše očekávání reálná.

Pomůže vám upravit sdělení, zpřesnit cílení a naučí vás, jak měřit výsledky, jak automatizovat.

Ale to, komu a co chcete sdělit a jaké jsou vaše cíle zůstává stále na vás.

Tato spolupráce by měla trvat nejméně 6 – 9 měsíců, nic nevyroste přes noc.

Kdy najmout správce PIN

Jste v situaci, kdy…

  • Máte byznys stránku na Pinterestu, ale nefunguje vám tak, jak byste si představovali. 

Zkušený správce už viděl spoustu účtů, provede celkové kontroly současného stavu, odhalí chyby a doporučí vylepšení. 

Tato spolupráce může trvat několik týdnů až pár měsíců, podle stavu byznys sítě.

Musíte přemýšlet o návratnosti své investice 

Co získáváte zpět za peníze, které zaplatíte správci účtu?

To už si musíte spočítat vy. 

A jak vám mohu pomoci já, abyste už na to nebyli sami?

V tréninku ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU vás naučím, jak dosáhnout skvělých výsledků. 

Získáte know-how, které budete na své cestě potřebovat.

ÚSPĚŠNÁ BYZNYS HANDMADE STRÁNKA NA PINTERESTU

Úspěšná byznys stránka PIN

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů