Zábavným příspěvkem dosáhnete toho, že vaši fanoušci budou příspěvek lajkovat, sdílet a komentovat. Takové chování fanoušků způsobí, že příspěvek uvidí daleko větší počet lidí, i bez placené reklamy.
Na sociálních sítích se setkáte se dvěma druhy dosahu – organický a placený. Organický dosah příspěvku znamená, kolik fanoušků vašich stránek vidělo váš příspěvek i bez placené reklamy, prostě přirozeně.
Založili jste si na sociálních sítích stránky. Začali jste pravidelně přidávat příspěvky a získali jste první fanoušky. Najednou zjišťujete, že počet lidí, kterým se zobrazil váš příspěvek, je jen několik málo lidí z těch, kteří jsou fanoušky stránky.
Jste zklamaní, měli jste s ním přece tolik práce.
Jak je možné, že ho nikdo neviděl?
Může být mnoho důvodů.
Příspěvek jste přidali v nevhodném čase. Nebo dlouhodobě na vaše příspěvky nikdo nereaguje.
Příspěvek se nedá zobrazit na mobilu. Algoritmus sociální sítě usoudí, že příspěvek není zajímavý a kvalitní a dalším fanouškům stránky už ho nezobrazí.
Jedna z možností, jak z toho ven, je vytvořit příspěvky, které budou fanoušky vašich stránek bavit. Trefně reagujte na momentální dění.
Abyste nemuseli aktuální témata tahat z paty, připravila jsem pro vás speciální marketigový Byznys sítě handmade kalendář. Najdete zde nejen mezinárodní, nebo jinak významné dny, ale i vtipné svátky, o kterých nemáte ani zdání.
Kalendář je doplněný o informace o akcích, které byste jako handmade tvůrci neměli prošvihnout. Obsahuje celkem 185 témat na celý rok.
Podle kalendáře si vyberte témata, která se nejlépe hodí k vašim produktům, které již máte vytvořené, nebo produkty dokážete s daným tématem propojit. Načerpejte nové nápady.
Nepromeškejte ani jednu příležitost, jak na vaše zboží upozornit. Pokud ještě kalendář nemáte, určitě si ho stáhněte zdarma zde….
Byznys sítě handmade kalendář
Stáhněte si hned teď kalendář zdarma a už vám nikdy nedojdou nápady na tvorbu obsahu