Jak zvýšit organický dosah příspěvků na sociálních sítích?

Jak zvýšit organický dosah příspěvků

Jedna z možností, jak zvýšit organický dosah příspěvků na sociálních sítích, je fanoušky vašich stránek pobavit. 

Zábavným příspěvkem dosáhnete toho, že vaši fanoušci budou příspěvek lajkovat, sdílet a komentovat.  Takové chování fanoušků způsobí, že příspěvek uvidí daleko větší počet lidí, i bez placené reklamy. 

Co je to vlastně ten organický dosah a proč ho potřebuji?

Na sociálních sítích se setkáte se dvěma druhy dosahu – organický a placený. Organický dosah příspěvku znamená, kolik fanoušků vašich stránek vidělo váš příspěvek i bez placené reklamy, prostě přirozeně. 

Založili jste si na sociálních sítích stránky. Začali jste pravidelně přidávat příspěvky a získali jste první fanoušky. Najednou zjišťujete, že počet lidí, kterým se zobrazil váš příspěvek, je jen několik málo lidí z těch, kteří jsou fanoušky stránky.

Jste zklamaní, měli jste s ním přece tolik práce.

Jak je možné, že ho nikdo neviděl?

Jak zvýšit organický dosah příspěvků (4)

Může být mnoho důvodů. 

Příspěvek jste přidali v nevhodném čase. Nebo dlouhodobě na vaše příspěvky nikdo nereaguje.

Příspěvek se nedá zobrazit na mobilu. Algoritmus sociální sítě usoudí, že příspěvek není zajímavý a kvalitní a dalším fanouškům stránky už ho nezobrazí.

Jedna z možností, jak z toho ven, je vytvořit příspěvky, které budou fanoušky vašich stránek bavit. Trefně reagujte na momentální dění. 

Vytvářejte příspěvky k aktuálním tématům

Jak zvýšit organický dosah příspěvků (3) 

Abyste nemuseli aktuální témata tahat z paty, připravila jsem pro vás speciální marketigový Byznys sítě handmade kalendář. Najdete zde nejen mezinárodní, nebo jinak významné dny, ale i vtipné svátky, o kterých nemáte ani zdání. 

Kalendář je doplněný o informace o akcích, které byste jako handmade tvůrci neměli prošvihnout. Obsahuje celkem 185 témat na celý rok

Podle kalendáře si vyberte témata, která se nejlépe hodí k vašim produktům, které již máte vytvořené, nebo produkty dokážete s daným tématem propojit. Načerpejte nové nápady. 

Nepromeškejte ani jednu příležitost, jak na vaše zboží upozornit. Pokud ještě kalendář nemáte, určitě si ho stáhněte zdarma zde….

Byznys sítě handmade kalendář

Stáhněte si hned teď kalendář zdarma a už vám nikdy nedojdou nápady na tvorbu obsahu

Byznys sítě handmade kalendář

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů