Jak ukočírovat handmade tvorbu

Jak ukočírovat handmade tvorbu

Prošla jsem výzvou, jak ukočírovat handmade tvůrce v jeho tvorbě.

Co dělá takový tvůrce? Nakupuje a tvoří, nakupuje a tvoří. Poznáváte se? 

Proč by měl handmade tvůrce svoji tvorbu plánovat?

  • Aby nenakupoval materiál na výrobu hlava nehlava, prostě proto, že se mu líbí a někdy by ho mohl využít.
  • Aby zůstávalo co nejméně materiálu nezpracovaného. Aby například v létě neměl na skladě jen materiál vhodný na Vánoce a naopak.
  • Aby se výrobky co nejsnáze prodávaly každý den v průběhu celého roku. Lidé nakupují celý rok, jen se v průběžně mění kategorie zboží, které vyhledávají. 

Vezmeme si například měsíc červenec 

Je to doba prázdnin, dovolených, cestování, odpočinku a setkávání s přáteli. 

Lidé se věnují zahradám, chalupám, zvelebování bytu. Tráví nejvíc času venku v přírodě.

Výrazně více sportují. Více se krášlí, nosí více doplňků, šperků.

Jste handmade tvůrce který vyrábí doplňky do bytu, na chalupu, na zahradu, pro odpočinek nebo pro práci pod širým nebem?

Jsou vaše výrobky vhodné jako doplňky pro sportování nebo na výlety do přírody či pod stany? 

Máte výrobky, které v parném horku ochladí, nebo v pozdní noci zpříjemní venkovní atmosféru?

Jak ukočírovat handmade tvorbu (3)

Nemáte? 

Říkáte si, že kdybych to včas věděl/a, tak určitě něco takového určitě vymyslím a vytvořím? 

To je jeden z důvodů, proč by měl handmade tvůrce svoji tvorbu plánovat. 

Bude vědět přesně, jaký materiál má nakoupit, kdy ho má nakoupit, co a proč z něj bude vyrábět.

Kdy nejpozději musí vytvořit fotografie, aby mohl včas o výrobku komunikovat na svých byznys sítích. 

Abyste nemuseli aktuální témata tahat z paty, připravila jsem pro vás speciální marketigový Byznys sítě handmade kalendář.

Najdete zde nejen mezinárodní, nebo jinak významné dny ale i vtipné svátky, o kterých nemáte ani zdání. 

Kalendář je doplněný o informace o akcích, které byste jako handmade tvůrci neměli prošvihnout.

Obsahuje celkem 185 témat na celý rok

Podle kalendáře si vyberte témata, která se nejlépe hodí k vašim produktům, které již máte vytvořené, nebo produkty dokážete s daným tématem propojit. 

Načerpejte nové nápady. Chcete-li tvořit produkty nové ke konkrétnímu tématu, koukejte se o více měsíců napřed. 

Nepromeškejte ani jednu příležitost, jak na vaše zboží upozornit. 

Pokud ještě kalendář nemáte, určitě si ho stáhněte zdarma zde….

Byznys sítě handmade kalendář

Stáhněte si hned teď kalendář zdarma a už vám nikdy nedojdou nápady na tvorbu obsahu

Byznys sítě handmade kalendář

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů