Vizitka nám pomáhá zapamatovat si lépe osobu, se kterou jsme hovořili.
1. K objednávce
Věřím, že určitě pečlivě připravujete balíček pro svého zákazníka. Přikládejte vizitku ke každému objednanému produktu, který budete odesílat zákazníkovi.
2. K dárkům
Chystáte se někoho obdarovat? Vizitky se také často dávají k darům – ať už květinovým či jiným.
3. Při konání akcí
Pokud se například koná akce s velkým počtem návštěvníků, obvykle se u vstupu do místnosti nachází nádoba na vizitky. Přidejte svou vizitku, abyste dali vědět o vaší účasti organizátorovi.
4. Při rozloučení na konci pobytu
Někde jste se ubytovali? Jak se vám pobyt líbil? Při rozloučení na konci pobytu můžete předat vizitku s poděkováním.
5. Blahopřání k novému roku
Posíláte tištěné blahopřání například vánoční, k novému roku, velikonoční, k narozeninám a podobně? K blahopřání přiložte i svou vizitku.
6. Poděkování za blahopřání, účast
Obdrželi jste poděkování za vaše přání, nebo dar, přání k životní události, k sňatku, za vaše účinkování, překvapení, křest knihy, účast na nějaké události? Opětujte poděkování a přiložte vizitku.
7. Doporučení osoby
Požádal vás někdo o doporučení? Při doporučení nějaké osoby používáme vizitku a napíšeme na zadní stranu vzkaz.
8. Osobní představení
Při osobním představení použijeme vizitku, vyhneme se tak např. zkomolení jména.
9. Vyjádření soustrasti
Někdy se při tragické událost stane, že se pozůstalí rozhodnou z různých důvodů nepřijímat kondolence osobně.
Pokud byl váš vztah osobnější, můžete spolu s kondolencí zaslat pozůstalému nabídku na pomoc v jeho situaci a k vyjádření soustrasti a přiložit svou vizitku.
10. Neuskutečněná návštěva
Přišli jste za někým na návštěvu a dotyčný není doma?
Napište zkratku PRV (pour rendre visite), což znamená něco jako návštěva, která se neuskutečnila pro nepřítomnost navštíveného.
Vzhledem k tomu, že většina lidí si kromě zkratky PF jiné již nepamatují, je lepší napsat na přední stranu otoč a na zadní stranu vizitky napsat krátký vzkaz.
Chystáte se vytvořit si sami vlastní vizitku a potřebujete podrobný postup krok za krokem?
V kurzu „Vizuální obsah na e-shop a byznys sítě handmade tvůrce“ získáte podrobné informace:
Co může a co nemá obsahovat firemní vizitka?
Jaký mám použít text a grafiku? Na jaký papír je vhodné ji vytisknout?
Proč si vytvořit dárkové poukazy, jak může vypadat, co by měl obsahovat.
Jaký je rozdíl mezi dárkovým poukazem a slevovým kuponem. Jaké typy slevových kuponů můžeme používat.
Krok za krokem společně vytvoříme vizitky, dárkové poukazy i slevové kupóny.