50 TIPŮ NA OBSAH PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ ANEB OSVĚDČENÉ PŘÍSPĚVKY PRO HANDMADE
99 Kč
Když víte, co tvořit, jde to mnohem rychleji
Ze začátku se zdá vše jednoduché, řeknete si, něco vyfotím a občas uveřejním. A po několika měsících zjišťujete, že váš obsah nefunguje tak, jak byste si přáli.
Aby mohl obsah na sociálních sítích správně fungovat, je potřeba různá témata propojovat s vhodným typem obsahu. Tímto propojením dosáhnete dobrého obsahového mixu.
Proč je rozdílný obsah důležitý?
Různé druhy publika zajímají různá témata a baví rozdílný obsah. Vymýšlet stále nové příspěvky na sociální sítě není vůbec tak snadné, jak by se mohlo zdát.
To je důvod, proč vznikl checklist
- 50 TIPŮ NA OBSAH PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ ANEB OSVĚDČENÉ PŘÍSPĚVKY PRO HANDMADE
TADY NAJDETE PODPORU NA VAŠÍ CESTĚ
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc.
V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu.
Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu.
Jen za poslední 2 roky jsem vyhodnocovala úspěšnost obsahu na sociálních sítích u více než 11.304 příspěvků a rukama mi prošlo více než 840 publikačních plánů.
Vlastní know – how, které vám předám, je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat.
Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Co říkají zákazníci
"Když jsem začala podnikat, zjistila jsem, že vedle sebe potřebuju někoho, kdo mě navede tím správným směrem. Potřebovala jsem někoho, kdo mi dá funkční návody, postupy a dokáže mě zastavit od dělání zbytečných kroků. Někoho, koho budu zajímat já, jako člověk i jako podnikatel. Někoho, kdo se dokáže ponořit do mého světa tvorby a bude ke mně promlouvat lidsky. Romana je pro mě přesně takovým člověkem. Dodala mi sebejistotu a pomohla mi zhmotnit touhu využít mého kreativního talentu. To, že ode mě lidé nakupují moje výrobky je pro mě tou pomyslnou třešinkou naší společné cesty, kterou jsem si užila, hodně jsem se naučila a vyrostla."