10 způsobů, jak využít firemní vizitku

Vizitka

Není rychlejší a jednodušší způsob, jak předat kontakt osobním způsobem, než použitím vizitky.

Vizitka nám pomáhá zapamatovat si lépe osobu, se kterou jsme hovořili. 

Jak můžete svou vizitku co nejvíce využít?

1. K objednávce

Věřím, že určitě pečlivě připravujete balíček pro svého zákazníka. Přikládejte vizitku ke každému objednanému produktu, který budete odesílat zákazníkovi. 

2. K dárkům

Chystáte se někoho obdarovat? Vizitky se také často dávají k darům – ať už květinovým či jiným. 

Vizitka k dárkům

3. Při konání akcí

Pokud se například koná akce s velkým počtem návštěvníků, obvykle se u vstupu do místnosti nachází nádoba na vizitky. Přidejte svou vizitku, abyste dali vědět o vaší účasti organizátorovi.

4. Při rozloučení na konci pobytu

Někde jste se ubytovali? Jak se vám pobyt líbil? Při rozloučení na konci pobytu můžete předat vizitku s poděkováním.

Vizitka

5. Blahopřání k novému roku

Posíláte tištěné blahopřání například vánoční, k novému roku, velikonoční, k narozeninám a podobně? K blahopřání přiložte i svou vizitku.

6. Poděkování za blahopřání, účast

Obdrželi jste poděkování za vaše přání, nebo dar, přání k životní události, k sňatku, za vaše účinkování, překvapení, křest knihy, účast na nějaké události? Opětujte poděkování a přiložte vizitku. 

7. Doporučení osoby

Požádal vás někdo o doporučení? Při doporučení nějaké osoby používáme vizitku a napíšeme na zadní stranu vzkaz.

8. Osobní představení

Při osobním představení použijeme vizitku, vyhneme se tak např. zkomolení jména.

Vizitka

9. Vyjádření soustrasti

Někdy se při tragické událost stane, že se pozůstalí rozhodnou z různých důvodů nepřijímat kondolence osobně.

Pokud byl váš vztah osobnější, můžete spolu s kondolencí zaslat pozůstalému nabídku na pomoc v jeho situaci a k vyjádření soustrasti a přiložit svou vizitku.

10. Neuskutečněná návštěva

Přišli jste za někým na návštěvu a dotyčný není doma?

Napište zkratku PRV (pour rendre visite), což znamená něco jako návštěva, která se neuskutečnila pro nepřítomnost navštíveného. 

Vzhledem k tomu, že většina lidí si kromě zkratky PF jiné již nepamatují, je lepší napsat na přední stranu otoč a na zadní stranu vizitky napsat krátký vzkaz.

Vizitka

Chystáte se vytvořit si sami vlastní vizitku a potřebujete podrobný postup krok za krokem?

V kurzu „Vizuální obsah na e-shop a byznys sítě handmade tvůrce“ získáte podrobné informace:

Co může a co nemá obsahovat firemní vizitka?

Jaký mám použít text a grafiku? Na jaký papír je vhodné ji vytisknout?

Proč si vytvořit dárkové poukazy, jak může vypadat, co by měl obsahovat.

Jaký je rozdíl mezi dárkovým poukazem a slevovým kuponem. Jaké typy slevových kuponů můžeme používat. 

Krok za krokem společně vytvoříme vizitky, dárkové poukazy i slevové kupóny.

VIZUÁLNÍ OBSAH NA E-SHOP A BYZNYS SÍTĚ HANDMADE TVŮRCE

Canva obsah

Romana Šašková
Učím lidi, jako jste vy prodávat své výrobky na byznys sítích tak, abyste platili co nejmíň a získali co nejvíc. V roce 2014 jsem zjistila, že internetový marketing je pro úspěch na internetu to nejpodstatnější. Investovala jsem stovky tisíc korun a nepočítané množství času, abych se mohla učit od nejlepších lídrů online marketingu. Od roku 2016 je online marketing mou profesí. Vytvářím strategie pro firemní stránky napříč sociálními sítěmi, pro různé obory firem na trhu. Vlastní know – how je získané letitou praxí. Marketingové strategie a návody překládám do „lidštiny“. Budete vědět přesně krok za krokem, co máte dělat. Romana Šašková, zakladatelka projektu pro handmade tvůrce
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů